Guest 1042 Posted December 4, 2011 Posted December 4, 2011 Er bilrelatert, men ikke MB, så derfor "på siden" Har ett gulvteppe til bagasjerom til xantia stasjonsvogn som er stappfullt av vann. Ser ut som samme type skumgummi som er under gulvteppene foran på 124, men bare i ca 2 cm tjukt lag på det meste. Har ikke noen gode steder som er varme til å få hengt opp det til tørk.. Noen tips til kjappere tørk? Ja jeg husker fra fysikk-timene på vgs at våte klær faktisk tørker ute selv i mange minusgrader. Tar bare lang tid. Quote
FrodeS Posted December 4, 2011 Posted December 4, 2011 Ting vil tørke ved minusgrader også, men det tar laaaang tid. De mattene på 124 suger noe enormt med vann. Jeg har tørket dem inne noen ganger, og på badet, selv med god varme og avfukter, så er ikke de tørre etter én natt. Quote
Guest 1042 Posted December 4, 2011 Posted December 4, 2011 Ting vil tørke ved minusgrader også, men det tar laaaang tid. De mattene på 124 suger noe enormt med vann. Jeg har tørket dem inne noen ganger, og på badet, selv med god varme og avfukter, så er ikke de tørre etter én natt. Nettopp. Og gulvteppe til bagasjerom er sånn ca 4 ganger større i areal enn teppene foran i en 124.. Badet vårt er på knappe 6kvm, så å henge opp noe der blir nok ikke aktuelt. Får vel bare la det henge i garasjen og satse på at den blir tørr iløpet av en måneds tid eller to. Quote
RuneT Posted December 4, 2011 Posted December 4, 2011 Våtstøvsuger først. Da får du vekk største mengden vann iallfall, men tørt blir det ikke. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted December 4, 2011 Posted December 4, 2011 Stikke hull i dem, å henge dem opp fungerer også. Heng dem i garasjen eller inne. Tørre og fine etter en ukes tid. Man bør finne kilden til at dem blir så våte i mellomtiden, for om ikke, så suger dem som aldri før etterpå Quote
Recommended Posts