Tor Erik Skaug Posted December 3, 2011 Posted December 3, 2011 da har jeg vert og handla bil, 2011 mod e 200 cdi, bil som har gått 3000 km og er 2 mnd gammel....ikke så mye utstyr på denne som det er på de bilen jeg kjøper ny, men fikk et godt tilbud på denne og slo til dette er ekstra utstyr på den avantgarde. BI xenon intelligent light el bakluke amg pakke nivåregulering webasto ryggekamera panoramatak beskyttelseplate under motor oppvarmet spyleranlegg harman kardon automat comand navi infellbart hengerfeste sota ruter media interface parktronic Quote
ØHN Posted December 3, 2011 Posted December 3, 2011 Gratulerer med flott bil. Jeg så denne på Finn. Fargen er akkurat innenfor at den skiller seg ut, samtidig som det ikke blir FOR glorete. Knallbra valg! Quote
gunsen Posted December 3, 2011 Posted December 3, 2011 Gratulerer med flott bil, enig med Tommeren, pen farge Quote
Tor Erik Skaug Posted December 3, 2011 Author Posted December 3, 2011 ja er fornøyd med den, er ikke 2012 mod med 7 trins kasse da, blir litt spent på hvordan det blir med 136 hk i klasse, i forhold til min c... Quote
Johan Posted December 3, 2011 Posted December 3, 2011 Gratulerer så mye med ny bil og utrolig kul farge! :D hadde lyst på den fargen der når jeg kjøpte min forige c klasse....men er enig i at det er en spseiel farge, svert få biler som har den. og star autoco har kun solgt en bil med den fargen Quote
Geggi Posted December 3, 2011 Posted December 3, 2011 Gratla Men hva er greia med Autostern og at de aldri tar bilde av bilene rett bakfra? Jeg kan ikke huske en bil de har fotografert rett bakfra. Generelt tar de få bilder av bilene de selger. Quote
Bjørn Vedø Posted December 3, 2011 Posted December 3, 2011 Grattis med ny bil. Lækker farge foresten Quote
Tor Erik Skaug Posted December 3, 2011 Author Posted December 3, 2011 Gratla Men hva er greia med Autostern og at de aldri tar bilde av bilene rett bakfra? Jeg kan ikke huske en bil de har fotografert rett bakfra. Generelt tar de få bilder av bilene de selger. ja jeg har lagt merke til det selv, å di skriver heller ikke opp alt utstyret, er vel for og lokke deg til butikken Quote
TommyGun kal.45 Posted December 3, 2011 Posted December 3, 2011 Grattis med flott bil. Virkelig cool farge Quote
FrodeS Posted December 3, 2011 Posted December 3, 2011 Har du bestilt ny, men kjøpte denne i mellomtiden? Ventebil? Stilig farge. Som andre sa, så er den spesiell, uten at den blir for glorete Quote
Tor Erik Skaug Posted December 3, 2011 Author Posted December 3, 2011 nei jeg har ikke bestil, skulle det, men så dukka denne opp. bila mi har stått på star litt over en mnd for salg, men dem har ikke fått solgt den så jeg tar den ut å bruke den i innbytt på denne.. Quote
TommyGun kal.45 Posted December 3, 2011 Posted December 3, 2011 Har du bestilt ny, men kjøpte denne i mellomtiden? Ventebil? Stilig farge. Som andre sa, så er den spesiell, uten at den blir for glorete Da blir jeg jaggu imponert om man kjøper en såpass ny "ventebil" i påvente av ny bil Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted December 3, 2011 Posted December 3, 2011 Gratla Men hva er greia med Autostern og at de aldri tar bilde av bilene rett bakfra? Jeg kan ikke huske en bil de har fotografert rett bakfra. Generelt tar de få bilder av bilene de selger. Jeg tror det er pga at dem ikke har synkronisert utleggelse med finn. Om du går inn på hjemmesidene dems, ligger det flere bilder ser det ut til. Utrolig flott bil Tor Erik! Nydlig fargevalg! Quote
Olav Posted December 3, 2011 Posted December 3, 2011 Likte fargen. Tøft at noen velger anet enn sølv og sort. Hadde forøvrig samme farge på en 210 en gang. Da var ikke fargen på lista til E-klasse, men tilgjengelig på C-klasse. Vi la inn bestilling med fargekoden fra C-klasse og det gikk så det grein. :D Quote
Tor Erik Skaug Posted December 4, 2011 Author Posted December 4, 2011 Likte fargen. Tøft at noen velger anet enn sølv og sort. Hadde forøvrig samme farge på en 210 en gang. Da var ikke fargen på lista til E-klasse, men tilgjengelig på C-klasse. Vi la inn bestilling med fargekoden fra C-klasse og det gikk så det grein. :D på amg biler er det greit med lyse farger, da ser man bedre at det er no annet liksom, hadde en mørk c klase for et par år siden, og den måtte man helt inpå for og se at det var amg Quote
viper Posted December 5, 2011 Posted December 5, 2011 Himmelblau! Forfriskende å se en Eklasse som IKKE er sort/sølv/hvit. Quote
Tor Erik Skaug Posted December 7, 2011 Author Posted December 7, 2011 Himmelblau! Forfriskende å se en Eklasse som IKKE er sort/sølv/hvit. er bare litt spent på hvordan den fargen er i forhold til skitt, er vant til å ha sølvfarget biler og mørke, aldrig hatt så lys farge før Quote
Olav Posted December 7, 2011 Posted December 7, 2011 Med erfaring fra min som muligens var litt mørkere. (aquamarine) så vil jeg si at vanlig veistøv synes litt bedre enn på sølv, men ikke så ille som på sort. Quote
Tor Erik Skaug Posted December 8, 2011 Author Posted December 8, 2011 vurdere om jeg skal bytte grill på bilen med en stjerene i, og ta bort den på pansere.. så de hadde det på autoroyale. noen som har noe tips om jeg burde gjøre det el ikke? Quote
Olav Posted December 8, 2011 Posted December 8, 2011 Gjør som du vil, men jeg synes det ser "jalla" ut med stjerne i grillen på bilene som ikke skal ha det. Tidligere var det bare coupeene/cabrioletene som hadde dette, men etterhvert har det kommet på andre (W204 Avantgarde bl.a.) Selv synes jeg at en del av sjarmen med å kjøre Mercedes er å sikte etter stjerna på panseret. Quote
Sven Håkon Posted December 8, 2011 Posted December 8, 2011 Det finnes sikkert forskjellige typer, men den ene jeg har sett så helt håpløs ut. Stor stjerne i grillen passer egentlig bare dersom grillen er forholdsvis lav og bred, spør du meg. Quote
Tor Erik Skaug Posted December 8, 2011 Author Posted December 8, 2011 Det finnes sikkert forskjellige typer, men den ene jeg har sett så helt håpløs ut. Stor stjerne i grillen passer egentlig bare dersom grillen er forholdsvis lav og bred, spør du meg. er de her to jeg har funnet på nett http://www.autoroyal.no/shop/productDetails.aspx?ProductId=1204236&catalogDirectoryId=1043&menunode=633919937070759881 http://www.autoroyal.no/shop/productDetails.aspx?ProductId=1204193&catalogDirectoryId=1043&menunode=633919937070759881 jeg syns den første linken er penest Quote
Recommended Posts