Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heisann godtfolk!

Har endelig blitt medlem her no som min første bil som selfølgelig er en MB er komt i garasjen og lappen ligger like rundt årsskifte og venter på meg!

Korleis blir det med Landstreff på Gol neste år? Er det bestemt mnd, dato? Er veldig gira på å bli med neste år!

Posted

Da blir det krasj med Bruce Springsteen altså...  :rock: :rock:

Du finner jo alltid noe annet å prioritere den helga Geggi :?  :lol: :lol:

Ja, det har blitt noen krasj oppigjennom åra men det pleier å treffe annethvert år faktisk så jeg er der tross alt endel likevel  :)

Bestilte faktisk billetter rett før jeg så denne tråden. Var utsolgt i hele Skandinavia men det var litt billetter igjen i Tyskland (tips til andre som heller ikke fikk tak i billetter i Bergen og Oslo).

• 4 weeks later...
Posted

Æææsj da kan ikke jeg heller :(

Er det BMW-treff den helga? :P

Fått fiksa meg så kan delta alikevel :P

Bare finne ut ka bil jeg skal kjøre opp først 8) Har 4 alternativer, et av fremmed rase :lol:

Posted

Æææsj da kan ikke jeg heller :(

Er det BMW-treff den helga? :P

Fått fiksa meg så kan delta alikevel :P

Bare finne ut ka bil jeg skal kjøre opp først 8) Har 4 alternativer, et av fremmed rase :lol:

Du får leie deg en Volvo så slipper du valgets kval  8)

Trenger ikke lei, har slekt som har Volvo :lol:

Posted

Må bare få bestilt pent vær slik jeg kan kjøre bil uten lue opp 8) 8) 8)

Du har nå ein fin bil med tak du kan kjøre opp også du Terje  :) ( nei meinte ikkje kebmw'n din)  :lol:

Posted

Må bare få bestilt pent vær slik jeg kan kjøre bil uten lue opp 8) 8) 8)

Du har nå ein fin bil med tak du kan kjøre opp også du Terje  :) ( nei meinte ikkje kebmw'n din)  :lol:

Hmmm...Jaaa.! Den som alle snakker om kan jeg jo kjøre opp med...Da blir det liv mor :lol: