HåvardR Posted December 3, 2011 Posted December 3, 2011 Heisann godtfolk! Har endelig blitt medlem her no som min første bil som selfølgelig er en MB er komt i garasjen og lappen ligger like rundt årsskifte og venter på meg! Korleis blir det med Landstreff på Gol neste år? Er det bestemt mnd, dato? Er veldig gira på å bli med neste år! Quote
HåvardR Posted December 3, 2011 Author Posted December 3, 2011 Digg Da går det ikkje utover russefeiringa heller Quote
Geggi Posted December 3, 2011 Posted December 3, 2011 Da blir det krasj med Bruce Springsteen altså... :rock: Quote
CHARLIE Posted December 3, 2011 Posted December 3, 2011 Da blir det krasj med Bruce Springsteen altså... :rock: Du finner jo alltid noe annet å prioritere den helga Geggi :lol: Quote
FrodeS Posted December 3, 2011 Posted December 3, 2011 Tror det krasjer med gatebil også, men det får det dessverre bare gjøre. "siste helga i mai" er etter hvert blitt ganske hellig. Quote
Solbakken Posted December 3, 2011 Posted December 3, 2011 er gatebil på våler den helga ja.... men veit hva jeg skal på værtfall hvis noen var i tvil, så er det Gol Quote
Geggi Posted December 4, 2011 Posted December 4, 2011 Da blir det krasj med Bruce Springsteen altså... :rock: Du finner jo alltid noe annet å prioritere den helga Geggi :lol: Ja, det har blitt noen krasj oppigjennom åra men det pleier å treffe annethvert år faktisk så jeg er der tross alt endel likevel Bestilte faktisk billetter rett før jeg så denne tråden. Var utsolgt i hele Skandinavia men det var litt billetter igjen i Tyskland (tips til andre som heller ikke fikk tak i billetter i Bergen og Oslo). Quote
HåvardR Posted December 10, 2011 Author Posted December 10, 2011 Gol turen er hellig, så det som kræsjer med den, det KRÆSJER og knuses Gol, here we come Quote
Arnt Posted January 5, 2012 Posted January 5, 2012 Æææsj da kan ikke jeg heller Er det BMW-treff den helga? Quote
Thomas Madsen Posted January 5, 2012 Posted January 5, 2012 Jeg har alt booket rom, var #1 som booket på "blokken" som er tildelt MBE treffet Quote
CHARLIE Posted January 9, 2012 Posted January 9, 2012 Gol turen er hellig, så det som kræsjer med den, det KRÆSJER og knuses Gol, here we come Dette er rette innstillingen :thumbright: Quote
HolgersEN Posted January 9, 2012 Posted January 9, 2012 Æææsj da kan ikke jeg heller Er det BMW-treff den helga? Fått fiksa meg så kan delta alikevel Bare finne ut ka bil jeg skal kjøre opp først Har 4 alternativer, et av fremmed rase Quote
HolgersEN Posted January 10, 2012 Posted January 10, 2012 Æææsj da kan ikke jeg heller Er det BMW-treff den helga? Fått fiksa meg så kan delta alikevel Bare finne ut ka bil jeg skal kjøre opp først Har 4 alternativer, et av fremmed rase Du får leie deg en Volvo så slipper du valgets kval Trenger ikke lei, har slekt som har Volvo Quote
Jøran89 Posted January 12, 2012 Posted January 12, 2012 Ser frem til dette treffet også! Kan nesten veien uten att mellom Mo i Rana og Gol nå. Quote
HolgersEN Posted January 12, 2012 Posted January 12, 2012 Må bare få bestilt pent vær slik jeg kan kjøre bil uten lue opp 8) Quote
Tor Olav Posted January 12, 2012 Posted January 12, 2012 Må bare få bestilt pent vær slik jeg kan kjøre bil uten lue opp 8) Du har nå ein fin bil med tak du kan kjøre opp også du Terje ( nei meinte ikkje kebmw'n din) Quote
HolgersEN Posted January 16, 2012 Posted January 16, 2012 Må bare få bestilt pent vær slik jeg kan kjøre bil uten lue opp 8) Du har nå ein fin bil med tak du kan kjøre opp også du Terje ( nei meinte ikkje kebmw'n din) Hmmm...Jaaa.! Den som alle snakker om kan jeg jo kjøre opp med...Da blir det liv mor Quote
Recommended Posts