Guest Chris300 Posted December 1, 2011 Posted December 1, 2011 Finnes det noe kit el lign med alle boltene til bakstillingen på w124. De er rimelig slitne baki der og tenkte å ta høyde for at de knekker når jeg tar de ut. Uansett kjekt å bytte de ut med nye.. Gjerne link om noen har.. Quote
Tor Anton Posted December 1, 2011 Posted December 1, 2011 ja du får alt dette org. Her finner du alt du trenger http://www.auto-parts.spb.ru/cat/cats/m.mycat?cat=mb&client=dr2000 Quote
Guest Chris300 Posted December 1, 2011 Posted December 1, 2011 Se der ja. Takk skal du ha, men koster sikkert fort litt om jeg skal handle en og en bolt til merkeforhandler. Må man så må man, men om det finnes et rimeligere alternativ som noen vet om så blir jeg glad for tipset... Quote
Tor Anton Posted December 2, 2011 Posted December 2, 2011 MBdeler må du sjekke før du konkluderer med at det er dyrt, oftest blir du overrasket over å "rimelig det er". Nummer 59 koster 80,- som febi del og 130 som MB del. Selv har jeg sendt bort alle skruene i understellet til galvanisering/krom,men det ble nok dyrere. Men sendte bort masse så da ble dette også med. Du sjekker delenummer i linken over å legger delenummeret inn i søkefeltet på autoroyal.no (uten mellomrom) å da får du prisen. Quote
Guest Chris300 Posted December 5, 2011 Posted December 5, 2011 Autotrio skal ha ca 120kr for boltene pr stag... Quote
Tor Anton Posted December 5, 2011 Posted December 5, 2011 Ja da sparer du en del på å handle hos autoroyal. skal du ha til alle får du nok litt rabatt også. Quote
Guest Chris300 Posted December 5, 2011 Posted December 5, 2011 Sendt de en mail nå så får vi se hva de sier.. Quote
Recommended Posts