Guest amg er best Posted May 1, 2003 Share Posted May 1, 2003 mercedes bilder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ///AMG power Posted May 2, 2003 Share Posted May 2, 2003 så ikke noe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AMG_BRABUS_CARLSSON Posted May 2, 2003 Share Posted May 2, 2003 samme her Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stordal Posted May 2, 2003 Share Posted May 2, 2003 Denne idioten (amg er best) sender spam til folk, og den linken som står øverst der er bare søppel, og har ingenting med Mercedes å gjøre. Hadde vært fint dersom en moderator her kunne sparket ham ut av forumet, men hvis ikke så får vi bare leve med tullingen, og la være å lese postene hans eller trykke på noen linker han poster. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simen Malerbakken Posted May 2, 2003 Share Posted May 2, 2003 Denne idioten (amg er best) sender spam til folk' date=' og den linken som står øverst der er bare søppel, og har ingenting med Mercedes å gjøre. Hadde vært fint dersom en moderator her kunne sparket ham ut av forumet, men hvis ikke så får vi bare leve med tullingen, og la være å lese postene hans eller trykke på noen linker han poster.[/quote'] Tja jeg er generelt ikke tilhenger av å drive sensur, men jo jeg ser poenget spesielt når man går på slikt som dette, spam.Desverre vet jeg ikke hvordan dette med utestengelse fungerer, ble moderator uten helt å vite hvordan dette fungerer.Sletter innlegg og flyttet de om jeg ser noe, men dette er et mest mulig selvdrevet forum. Regner med at når dette blir lest oppfattes dette som en klar melding om hva vi øsnker og ikke ønsker på forumet.Dermed tror jeg ikke vi får noen videre problemer med spam ol. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stordal Posted May 2, 2003 Share Posted May 2, 2003 Mange takk Simen! Er generelt imot sensur jeg også, men når det gjelder spam så går det over grensen. Det er jo åpenbart at personen ikke er interessert i Mercedes, men bare er her for å poste søppel. Fikk en privat melding fra fyren også, med samme linken som står øverst her... Sikkert flere som har fått den, kan jeg tenke meg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AMG_BRABUS_CARLSSON Posted May 2, 2003 Share Posted May 2, 2003 jaaa jeg fikk også d sto hei sjekk ut denne siden eller no Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest iad Posted May 2, 2003 Share Posted May 2, 2003 Fikk den jeg også. Vi får bare ignorere meldingene i fremtiden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morty Posted May 2, 2003 Share Posted May 2, 2003 stikk til ett forum du hører hjemme#barnehage.net eller lignende, masse dritt som havnet på pcn min Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AMG_BRABUS_CARLSSON Posted May 2, 2003 Share Posted May 2, 2003 :idea: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Trondsen Posted May 2, 2003 Share Posted May 2, 2003 jeg fikk og privat melding, han er sikkert sønn av en løk........... og vet dere hva?han kalte meg kamerat..... HHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AMG_BRABUS_CARLSSON Posted May 2, 2003 Share Posted May 2, 2003 hei folkens nå får dere ta det med ro, ene kaller han idiot og andre kaller han løk, han er en ny bruker og vi må være rolig og ønske han velkommen plager han oss med noe så kan vi snakke med han om det,hvis ikke han hører så får admin gjøre noe med det.jeg tror at dere alle er såpass voksne nok til å forstå det,har vi en ung mercefan det er bare bra det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AMG_BRABUS_CARLSSON Posted May 2, 2003 Share Posted May 2, 2003 og jeg synes han som kalte løk vitsen burde si unnskyld hvis du er voksen nok til det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simen Malerbakken Posted May 3, 2003 Share Posted May 3, 2003 Jeg vil igjen be om at man holder et visst nivå på det som kommer her, samt at man unngår unødvendige handliner som spam ol. Nå vil jeg jo også be dere som slenger meldinger ut her om å tenke over dette et par ganger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Trondsen Posted May 4, 2003 Share Posted May 4, 2003 virker bare litt irriterende når folk sender dritt ut her og som private meldinger, dama klikket på meg når hun så etter på loggen så dette her er talentløst, jeg synes noen burde ordne opp.......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simen Malerbakken Posted May 5, 2003 Share Posted May 5, 2003 virker bare litt irriterende når folk sender dritt ut her og som private meldinger' date=' dama klikket på meg når hun så etter på loggen så dette her er talentløst, jeg synes noen burde ordne opp..........[/quote']Jeg fikk desverre aldri sett hva den linke var, er generelt skeptisk til slike adresser.Hva var det den linke førte til? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ///AMG power Posted May 6, 2003 Share Posted May 6, 2003 kjente ikke noe av den jeg ass Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hügel Posted May 6, 2003 Share Posted May 6, 2003 virker bare litt irriterende når folk sender dritt ut her og som private meldinger' date=' dama klikket på meg når hun så etter på loggen så dette her er talentløst, jeg synes noen burde ordne opp..........[/quote']Jeg fikk desverre aldri sett hva den linke var, er generelt skeptisk til slike adresser.Hva var det den linke førte til? Den linken førte ingen steder, det var en død link.I hvert fall på de to PC`ene jeg vanligvis benytter....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stordal Posted May 6, 2003 Share Posted May 6, 2003 Jepp, den førte ikke så langt hos meg heller, men det var fordi jeg hadde en popup-killer som virkelig fikk kjørt seg! Jeg fikk fram en intetsigende html-side, og popup-killeren indikerte en masse vinduer som hadde blitt "killed". Altså, den gode gamle oppskriften på meningsløs spam. En side som åpner drøssevis av andre sider, slik at den idioten som la ut linken får masse treff, og penger fra de bakgårdsfirmaene som han linker videre til. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Trondsen Posted May 6, 2003 Share Posted May 6, 2003 nei, det er jeg enig i, men i loggen var det ingen hyggelig lesning etter det jeg forstod på henne.... ikke at det ble full krig heller, men hun blir litt pøddete fort ja........ -ler jeg da, men slikt er unødvendig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts