Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har du sjekket resten av understellet.?

Hvor mye er den senket.?

 

Har du noen bilder.?

 

Det som flere driter seg ut på er at, den originale demperen er alt for "lang" i kassen...... og da bunner gummien på topp av demperen egentlig hele tiden og all demping og fjæringsvei er ødelagt. :?

Derfor er de gitte grensene for hvor mye senk en kan ha på feks en 124 allerede gitt hvis en ikke modifiserer resten også.

Slik som å sette på kortere dempere, skifte bufferne på topp av demper, bytte foringer til noen som kan justeres mer slik at hjulstilling blir korrekt igjen osv, osv..... :lol:

 

Det beste og enkleste er å få feks noen Eibach fjærer som passer med din motorstørrelse og ditt utstyrsnivå (30-40mm senk), de er generelt litt mykere enn H&R.

Få høyden til å stemme med ca Sportline med 1`er puter i  høyde, og bytt til Bilstein Sprint dempere i samme slengen....da får du nok fjæringsvei samtidig som demperen og fjær ikke er for hard til "normal" kjøring..... :lol:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...