IAD Posted November 24, 2011 Posted November 24, 2011 Hei, Jeg oppdaget for en stund siden at mattene bak i bilen dekket over utluftingen i gulvet til baksetet. Da jeg så nærmere på mattene oppdaget jeg at det stod 204XXX på dem. Vet noen om 212 har egne gulvmatter? Synes det er rart at mattene skulle dekke til lufteventilene. Mulig det er som det var med vinterhjulene at også disse er fra C-klasse, at bilklargjøreren trodde det var en 204 han klargjorde..... Har stilt dette spørsmålet til forhandler for en stund siden, men enda ikke fått noe svar....... noen her som vet svaret? Quote
Ronnie Westpold Posted November 24, 2011 Posted November 24, 2011 tror du har funnet svaret selv Quote
olepeder Posted November 24, 2011 Posted November 24, 2011 Står A212.... på mine matter bak iallefall Men jeg synes godt de kunne tatt seg bryderiet og laget dem store nok til gulvplassen bak. Quote
IAD Posted November 25, 2011 Author Posted November 25, 2011 Altså trodde klargjøreren at vedkomne klargjorde en C-klasse..... Tror jeg kjøper nye E-klasse hos Truls neste gang...... Dårlig av BOS å ikke kunne rydde opp i dette.... Hadde jo forventet at de klarte å levere ut en NY bil som var i orden. Quote
Recommended Posts