Guest Bamzemums Posted December 5, 2005 Posted December 5, 2005 Lurer på om innsprøytnings systemet fra en 230E vil passe på en 190 forgasser er jo tross alt samme motoren (M102) begge to bortsett fra slagvolum, må jo være mulig det? , eller er innsugningsmanifoilen anerledes på 2liter VS 2.3? Quote
Alexander Posted December 6, 2005 Posted December 6, 2005 Det meste er likt (så sant det er samme årsmodell...), men jeg er usikker på hvorvidt viktige komponeneter som f.eks. bensinmengdefordeleren er likt. Det kan noen som har EPC kjapt klare å svare på. Quote
Guest Bamzemums Posted December 6, 2005 Posted December 6, 2005 Det meste er likt (så sant det er samme årsmodell...)' date=' men jeg er usikker på hvorvidt viktige komponeneter som f.eks. bensinmengdefordeleren er likt. Det kan noen som har EPC kjapt klare å svare på.[/quote'] Planen va å bytte over fra en 86 230E til min 89 190 forgasser, noen med EPC her som kan sjekke Quote
bska Posted December 7, 2005 Posted December 7, 2005 om du skulle få det til å passe så må du sikkert justere bensin/luft for å få ned bensinforbruket. Jeg ville ikke brukt tid på et slikt prosjekt ...... Quote
Recommended Posts