Jump to content

MKG Motoren Köln GmbH enda ikke levert til tross for 3 forsøk.

Recommended Posts

Guest Chris300
Posted

Noen som har handlet her før?

Jeg har kjøpt komplett sett med stag fra disse til bakstillingen på min w124.

Problemet er at de klarer ikke å sende meg hele pakken. Det begynte for 3uker siden da jeg fikk dhl på døra med en tom pakke som jeg selvsagt ikke ville ta imot.

Fant ut dagen etter at de hadde sendt en ny pakke og håpte dette måtte være ny forsendelse de sendte med en gang de leste klage mail`n min på torsdagen.

Tiden gikk frem til torsdagen for 14dager siden og pakken kom, men da kun med 2 stag inni.

Jeg kastet meg over telefonen, men fikk beskjed om å sende dem mail fremfor å ringe da de ikke skjønte engelsk.

Sendte mail og forklarte problemet og fikk etter noen dager beskjed om at ja, de skulle sende meg en restordre på de 6 stagene jeg manglet.

Hadde sendt dem bilde for å vise de hvilke stag jeg hadde fått så det burde være enkelt for dem å finne de resterende jeg manglet.

Fikk sporingsnr og begynte å følge pakken.

Den kom frem idag, men blir rimelig oppgitt over str på esken og skjønner at de umulig klarer å få 6 stag ned i den.

I den esken som kom idag lå det 2 nye stag og tenker at vi nærmer oss 8 totalt her, men fremdeles mangler jeg 4 stag og boltene for å få det settet jeg kjøpte og har betalt for...

Satt meg ned å skrev en mail til dem idag igjen og venter nå på svar, igjen.....

Noen som har erfart det samme fra dette firmaet?