Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei.

Hadde min A180cdi på service forleden dag. Etter 83 300 km var den klar for Assyst A code 505. En enkel og grei sak.

Med kom selvfølgelig også den defekte parklyspæren, som koster skjorta fordi hele fronten må demonteres  :?

Olje+filter, spylervæske, begge parklyspærerene og arbeid til den nette sum av 5 100,-

 

Ved overlevering nevnte verksmesteren at det var en "...liten ulyd i reimtrekket". Jeg fikk inntrykk av at dette ikke var noe å bry seg om, nå. Den klassiske høyfrekvente gyngelyden har vært der en liten stund og er verst når motoren er kald.

Er dette en liten filleting? Om noe ryker går vel hele sulamitten ad undas? Føre var?

Synes kanskje vedkommende kunne forklare hvorfor lyden er der i stedet for å skyve det inn under teppet... :?

 

Noen som har forslag til hva bør gjøres her?

 

Hilsen

Anders

Trondheim

 

 

 

 

Guest Gjesten
Posted

Veldig vanlig å skifte løpehjul mm på de,MEN kjør til et verksted som virkelig kjenner de da det har vært mye med motor og gir på de.

Husker ikke park pæra i farten på de,men luka i innerskjermen til å skifte de andre pærene er kansje ikke stor nok?

Guest Gjesten
Posted

Beklager.Det er eldre A-klassen som har luken. Nyere må du demontere eller ta ut spylertank og bende litt eller ta ut fanger.

Posted

Beklager.Det er eldre A-klassen som har luken.

Ja, her forbedres det fra år til år... av og til må man lure på hva konstruktørene tenker med, når halve bilen må skrus fra hverandre for å bytte en parklyspære. :shock:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...