Jump to content

Hvor får jeg tak i interiørdeksel billig? 2003 CLK

Recommended Posts

Posted

Hei!

Har en Mercedes CLK fra 2003 der det er montert telefon i midtkonsollen. Da jeg har planer om å flytte denne telefonen inn i hanskerommet trenger jeg et nytt deksel der den satt.

Tok kontakt med Bertel O. Steen, men de skulle ha 2500(!?!?!) for et stuslig deksel.

Noen som har noen tips å komme med? Har prøvd å sende mail til diverse forhandlere i USA uten hell. Finnes det noen skraphandlere som selger slikt?

Takk!

Guest Ola Nielsen
Posted

Prøv Autotrio eller andre alternativ leverandører.Må nok regne med noe leveringstid.Eller du kan spørre Star bildeler,eller Hauk Motors.De høgger vel også en del nyere Mercedeser.Skjønner godt frustrasjonen din.Er selv på jakt etter en kaldstartsventil til en 300 sl 129 serie.Kunne få på Auto trio for litt over 2000,mens Bertil skulle ha 6083 kr for akkurat samme vare.Var bare så synd det var leveringstid på Trio nå rett før bilen går i hi for vinteren.

Posted

Takker for svar! :D

Da har jeg sendt mail til samtlige. Får håpe noen av de kan skaffe dette dekselet.

Guest CLK55 AMG
Posted

Hei

send meg en mail med chassi og hvilket deksel det er snakk om.

så kan jeg se på pris.

rune.bjerke@bos.no

• 3 weeks later...
Posted

Sjekk eventuelt med  på mbenznl@gmail.com.

Og for dere som bryr dere; Disse folka fra Nederland var faktisk de eneste som kunne skaffe denne delen! Sendte ut sikkert 10 mailer til forskjellige utenlandske + flere norske firmaer.

BOS pris: 2600,- Deres pris: 1200,- ferdig levert i postkassa (:

Takk for råd!