Jens Honoré Posted November 22, 2011 Posted November 22, 2011 Mandag 28. november blir det Julebord. MBKN avd Stavanger inviterer MBE til julebord i Kantinen til B.O.S. på Forus. Det blir servering av mat og drikke. Oppmøte klokken 19:00. Prøv å være presise da dørene blir låste... Quote
LuckyDuck Posted November 22, 2011 Posted November 22, 2011 jepsipepsi. jeg kan gire meg på detta Quote
Tor Inge Posted November 24, 2011 Posted November 24, 2011 Kunne godt tenke meg å komme, men er usikker på kva tid undervisninga blir ferdig på mandag. I verste fall blir eg 40 min forsinka og utelåst Quote
Tor Inge Posted November 28, 2011 Posted November 28, 2011 Då ser det ut til at eg kjem på tida. Quote
CHARLIE Posted November 28, 2011 Posted November 28, 2011 Alltid kjekt med julegrøt Skal prøve å komme jeg også Quote
bska Posted November 28, 2011 Posted November 28, 2011 Takk til MBKN og gjengen for en kjekke kveld Då vente eg bare på ett sjikkeligt kakebilde! Quote
LuckyDuck Posted November 28, 2011 Posted November 28, 2011 Då vente eg bare på ett sjikkeligt kakebilde! Det gjør jeg også, da bildene fra min mobil ikke er noe å skryte av. Men mine er også å finner her smakebit: Og jeg anbefaler at DU som leser dette sjekker linken ovenfor her, og blar deg ned til bildene fra kaka, de er absolutt verdt å ta en titt! Egentlig er det et stort mysterium hvorfor Tor Inge ikke er en gift mann... Han kan ihvertfall bake kake til sin kommende fru Quote
Tor Inge Posted November 28, 2011 Posted November 28, 2011 Egentlig er det et stort mysterium hvorfor Tor Inge ikke er en gift mann... Han kan ihvertfall bake kake til sin kommende fru Det har eg og lurt på Quote
Recommended Posts