Svein Ha Posted November 20, 2011 Posted November 20, 2011 Tror jeg trenger ny stereo. Den org som står i nå holder ikke så godt på stasjonene lenger. Hadde tenkt meg Pioneer eller Kenwood med dab.Funksjonene på rattet må virke. Hvordan er det med dab utenfor storbyene, vil de virke der det er dårligere forhold? Var innom en bilradiobutikk, men de kunne ikke svare helt på det. Noen som har delenr på evt canbuss som jeg må ha i tillegg til radio? Dette var mange spørsmål, men håper noen kan hjelpe. Quote
Vaajaren Posted November 20, 2011 Posted November 20, 2011 www.bilradiospes.no har endel snacks hva angår rattkontrollere osv. Så innom nå, og der var en Kenwood med DAB bl.a. Quote
Svein Ha Posted November 21, 2011 Author Posted November 21, 2011 Flott, skal se innom der. mulig det blir en dab da. skal vel være bedre lyd? Quote
Svein Ha Posted March 26, 2012 Author Posted March 26, 2012 Da endelig ble det ny stereo . Det ble en Kenwood. Noen som vet om en trenger bare pinner for å få ut den orginale eller er den skrudd fast? Og er det bare plug and play eller må jeg ta styrestrømmen fra lighteren? Quote
Guest Bjørn-Roger Posted April 25, 2012 Posted April 25, 2012 Hei! fikk du det til? Jeg har en w203 cklasse 2001mod, og jeg er veldig gira på og bytte ut spiller`n men vil at rattfunksjonene ska fungere=) Quote
Hallgeir Helland Posted April 25, 2012 Posted April 25, 2012 Hei! fikk du det til? Jeg har en w203 cklasse 2001mod, og jeg er veldig gira på og bytte ut spiller`n men vil at rattfunksjonene ska fungere=) Man får tak i adapter som lar deg bruke rattstyring på ettermarked radio. Quote
Recommended Posts