Ivan Gunnar Villanger Posted November 19, 2011 Posted November 19, 2011 Noen som kan fortelle meg om hvordan bærekulen på nedre bærearm foran på W124 230E 90 model er festet ??? Er den sveist fast ??? Min gikk i oppløsning her om dagen så må vel skifte hele bærearmen ???? Quote
FrodeS Posted November 19, 2011 Posted November 19, 2011 Det er kun 300-24 (!!!) , 320 (!!!!) og oppover(!!!!!!) som har sveiset kule!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De andre har presset kule, men de sitter godt!!!!!!!!!!!!!!!!! Ikke noe du får ut bare ved å spørre den pent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Quote
Ivan Gunnar Villanger Posted November 19, 2011 Author Posted November 19, 2011 Nei har merket det Frode er vel gjerne det letteste å skifte hele bærearmen da ? Kom kjørende i dag da plutseligen bærekula gikk i stykker å hele opphenget datt sammen gla jeg bare kjørte i 30 km ellers kunne det fort gått galt Quote
Rudi Posted November 20, 2011 Posted November 20, 2011 Er iallefall det dyreste å bytte hele armen Quote
Recommended Posts