Eirik Anrei Posted November 19, 2011 Posted November 19, 2011 Kom hjem i går og parkerte i garasjen min og kjørte litt for langt inn, satte den i R, men bilen kjørt fremdeles fremover. Rotet frem og tilbake, men ikke faan om den ville gå i revers. Stoppet da bilen for å evnt nullstille eller bare prøve noe annet, da startet den ikke. Skjer ingenting når jeg vrir på nøkkelen,helt dødt. Regner med det har noe med girkassen å gjøre siden bilen ikke kan startes i annet modus enn P og N. Indikatoren i displayet stemmer overens med girspaken. Har sjekket på forumet her og skal prøve å komme meg under og evnt kople sammen i kontakten. Har sjekket alle sikringer og de er i orden. Har noen vært borti noe så underlig som dette, og kan fortelle meg hva jeg skal gjøre. På forhånd takk Eirik Quote
Eirik Anrei Posted November 19, 2011 Author Posted November 19, 2011 :D Hurra. Da jeg kom meg under bilen så jeg at spaken til girvelgeren hadde hoppet av, så nå er den på plass og alt funker. Nå må jeg bare finne meg en ny låseskive/splint slik at det ikke skjer igjen. Quote
Recommended Posts