Guest Arild Posted November 18, 2011 Posted November 18, 2011 Har en slag/klaprelyd ifra oppheng(venstre side) bak som jeg ikke finner ut hvor kommer fra. Lyden kommer ved kjøring på humpete/ujevn vei,ingenting ved f eks. fartsdumper. Har nye dempere,fjærer og ytre stabstag(kyllingben),lyden var der før jeg skiftet dette også (1/2 års siden). Kan denne lyden komme av de fremre foringene på traversen,eller andre foringer/stag? Tips? Quote
Guest Bjørn Posted November 19, 2011 Posted November 19, 2011 Hei, Etter min mening kan det komme lyd derfra om de er slitt. er en smal sak å bytte de, om du har tilgang på bukk i allefall. tror jeg brukte 40 min på min 02-320 cdi.(og flere timer da jeg lå og krøp i grusen under gamle 300 for noen år siden) BD Quote
Knut G Posted November 19, 2011 Posted November 19, 2011 Er nok gummiforingene dine som trenger en overhaling. Quote
Guest Arild Posted November 20, 2011 Posted November 20, 2011 Er nok gummiforingene dine som trenger en overhaling. Overhaling? Må ikke de byttes da? Quote
Recommended Posts