Guest Odd Posted November 16, 2011 Posted November 16, 2011 oppdaget i dag, andre dag med litt kulde her på skedsmo at vindusspyleren ikke virket. den var slik i går og! når jeg skulle reise hjem på ettermiddagen så virket den som aldri før.. er dette noe kjent for noe? JA det er spylervæske og ikke vann på tanken Quote
Thomas Madsen Posted November 16, 2011 Posted November 16, 2011 dette har skjedd meg også, så jeg begynte å shoppe litt spylervæske konsentrat for å "styrke" egenskapene til spylervæska... Det er den som fryser nemlig... Spesielt ille var det hvis jeg ikke hadde brukt den på par dager.. vet ikke helt hvorfor men.. Quote
E220 Posted November 16, 2011 Posted November 16, 2011 har aldrig hatt dette problem på 211 sjøl etter en natt med minus 20, trodde dysene var oppvarmet Quote
MB JON Posted November 16, 2011 Posted November 16, 2011 har aldrig hatt dette problem på 211 sjøl etter en natt med minus 20, trodde dysene var oppvarmet Spylervæske er varmet opp hvis du har kode - 875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM Quote
Guest Odd Posted November 16, 2011 Posted November 16, 2011 sprøtt! skal ikke være normalt og måtte tilsette konsentrat, for og unngå frost i minus -6 Quote
Guest Gjesten Posted November 16, 2011 Posted November 16, 2011 Verksted har tendens til å fylle på spylerveske som fryser fort på høsten. Mange glemmer å bytte til vinterdyse på blande systemet eller at de må bruke opp dagtanken som gjerne er på 100 liter+ Så hvis du ikke kan få målt den og ikke har kjøpt den selv så bør du prøve å fylle på ny. Quote
Thomas Madsen Posted November 17, 2011 Posted November 17, 2011 sprøtt! skal ikke være normalt og måtte tilsette konsentrat, for og unngå frost i minus -6 Nææ var nok litt kaldere når jeg måtte dette Quote
Recommended Posts