Guest Odin E Posted November 16, 2011 Posted November 16, 2011 Hei Jeg har nettopp meldt meg inn i MBE og kunne veldig gjerne tenkt meg å registrere en bruker her på forumet, men det er vanskelig når det står at registreringen er for øyeblikket deaktivert. Det har vært sånn en stund nå og jeg håper at en administrator tar seg tid til å ordne dette. Greit med ting som er i orden Quote
Alexander Posted November 16, 2011 Posted November 16, 2011 Du kan ikke registrere deg selv på dette forumet. Du får tilsendt brukernavn og passord når medlemsansvarlig har prosessert innmeldingen din Quote
MortenE Posted November 17, 2011 Posted November 17, 2011 Registreringer tas fortløpende etter som tid strekker til. Registrert betaling= passord og brukernavn på forumet. M. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 18, 2011 Posted November 18, 2011 Det er nå en ting, men når man er utlogget, og trykker på registrering på forumets side, så får man denne meldingen. Beklager, men registrering er for øyeblikket deaktivert. Det kan jo være ok om den blir rettet, eller at man automatisk blir satt over til denne siden for eks. Quote
Recommended Posts