Bjørn Nøvik Eide Posted November 13, 2011 Posted November 13, 2011 Da er det kjøpt inn en 1994 E 500, sort med det man trenger av utstyr luke,el-stoler,elektronisk klima osv. Må få malt begge bakskjermer etter transportskade vil jeg tro. Bilen har rullet 95000 t km og er importert fra Japan. Skal kun få seg noen nye hjul og en avantgardgrill samt ratt og baklys, utover det forblir den slik den er. Hadde en tur til Kvitfjell med den i helgen,merker jo at forbruket ikke er på samme nivå som 320 cdi, men fyller jo bare for 300 uansett da :)Men du verden så morro det er, selv om jeg synes at 320 faktisk drar like godt, må ta en runde med motor service,noe kakking i baksstilling samt stabstagforinger foran skal også fikses, men blir nok ikke på denne siden av året det. Skal prøve å få lagt ut noen bilder etterhvert. Quote
iNDiANER Posted November 13, 2011 Posted November 13, 2011 Gratulerer med drømmebil! Gleder meg til bilder Quote
Alexander Posted November 13, 2011 Posted November 13, 2011 Den 320en din går noe inne gamperæva fælt, men lyden i den er jo grusom i forhold til 500en da Gratulerer Quote
Jøran89 Posted November 13, 2011 Posted November 13, 2011 Gratulerer! Her venter vi på bilder.. Quote
Martin G. Olsen Posted November 13, 2011 Posted November 13, 2011 Gratulerer med ny bil! Pøs på med bilder Quote
Arnt Posted November 13, 2011 Posted November 13, 2011 Gratulerer med fet bil Det går styggfort rett fram og også i svinger om du er tøff nok. Men på bane så hadde du nok hatt det like moro og vel så det med den gamle bilen din Kom med bilder da! Quote
Hans Kåre Isdal Posted November 13, 2011 Posted November 13, 2011 gratis med 8 syl. drøm for meg og dette. godt du får det før meg. Quote
Bjørn Nøvik Eide Posted November 19, 2011 Author Posted November 19, 2011 Da har han fått seg ny lakk på begge bakskjermer,avantgardegrill samt nye lykter bak. Blir AMG felgene fra sl`en. nye blinklys foran og på sidene samt nytt ratt, så tenker jeg vi er der. Fylte opp tanken for andre gang(breddfull) har etter dette hatt ei fryktelig bensinlukt både i bil og bagasjerom,er nå 3/4 tank,men lykter like ille,tips? Drenering tett muligvis.... Moro er det lukt eller ei Quote
Bjørn Nøvik Eide Posted December 29, 2011 Author Posted December 29, 2011 Da er bilen oppgradert med nye alupedaler,ratt,baklykter,blinklamper på sider og foran samt ringer rundt instrumentene. Spent på utslaget på tollsatsen etter de nye beregningene,har kanskje ikke noe å si på en såpass gammel bil, får se etter nyttår da. Jada det kommer bilder etterhvert,må bare gjøre div ting først :lol: Quote
Rolf H. Olsen Posted December 30, 2011 Posted December 30, 2011 Gratulerer med rå bil venter spent på bilder... Quote
HenningN Posted January 1, 2012 Posted January 1, 2012 Grattis med heftig bil!!! Ikke lenge til meg skal ha en sånn selv.... Quote
Lars Alex Posted January 1, 2012 Posted January 1, 2012 Jøss, Bjørn. Denne tråden er jo akkurat som å lese en bok. Ikke et bilde. Pøs på med bilder.....!!!!!!!! Har jo sett bilen, men alikevell.....He, he...... Quote
Bjørn Nøvik Eide Posted January 3, 2012 Author Posted January 3, 2012 Alex da,du kjenner jo meg og disse tekniske innretningene,vi får ta en tur på lagret en dag , så får du være fotograff :lol: Quote
Bjørn Nøvik Eide Posted January 6, 2012 Author Posted January 6, 2012 Da ble det kjøpt orginale AMG E55 felger til bilen,vet ikke om de passer,men om ikke får de gå på 211, fine var de ihvertfall, og 18" er jo fint når man etterhvert vil ha litt mere comfort Jada det kommer bilder.... Quote
Bjørn Nøvik Eide Posted March 1, 2012 Author Posted March 1, 2012 Da kom det en eske med deler fra nabolandet,gleder meg til montering. Tror jeg skal gosnakke med polleringskongen Alexsander om en yrliten vårshine snart,bare vente på bare veier på Romerike.Og da kommer det bilder vet dere. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 1, 2012 Posted March 1, 2012 Det blir bra! Du er skikkelig treg med bilder altså! Vi sitter nå her på pinebenken alle mann Gled deg til å overlate bilen i henda på Alexander, han gjør en formidabel jobb! Quote
Bjørn Nøvik Eide Posted March 1, 2012 Author Posted March 1, 2012 Trygg på det,tok 320 min ifjor,ble topp resultat på den også.Hjelper det med skryt Alexsander Quote
Alexander Posted March 1, 2012 Posted March 1, 2012 Jeg er ikke vanskelig å be når det kommer til å polere en E500... Kan gjerne ta den til helga for min del. Quote
Bjørn Nøvik Eide Posted March 2, 2012 Author Posted March 2, 2012 Står på Skedsmo på vinterlager fortsatt,må vel vente til det blir litt mere vår i lufte vel,ringer deg når jeg tar den ut. Quote
Bjørn Nøvik Eide Posted March 28, 2012 Author Posted March 28, 2012 Tar med momspapirene på påskeferie med håp om å få ordnet TUV godkjening nå.Ellers er den ute fra vinterdvalen,pollering og vask så er mye gjort. og snart kommer det bilder også,ikke sant Alex :D Quote
Bjørn Nøvik Eide Posted May 3, 2012 Author Posted May 3, 2012 Her kommer det noen få bilder foreløpig...... MÅ BYTTE ELLER PUSSE STJERNA.....!!!!!!!!! Quote
Recommended Posts