Jump to content

Recommended Posts

Posted

Da er det kjøpt inn en 1994 E 500, sort med det man trenger av utstyr luke,el-stoler,elektronisk klima osv. Må få malt begge bakskjermer etter transportskade vil jeg tro. Bilen har rullet 95000 t km og er importert fra Japan. Skal kun få seg noen nye hjul og en avantgardgrill samt ratt og baklys, utover det forblir den slik den er. Hadde en tur til Kvitfjell med den i helgen,merker jo at forbruket ikke er på samme nivå som 320 cdi, men fyller jo bare for 300 uansett da :)Men du verden så morro det er, selv om jeg synes at 320 faktisk drar like godt, må ta en runde med motor service,noe kakking i baksstilling samt stabstagforinger foran skal også fikses, men blir nok ikke på denne siden av året det. Skal prøve å få lagt ut noen bilder etterhvert.

Posted

Gratulerer med fet bil :D

Det går styggfort rett fram og også i svinger om du er tøff nok.

Men på bane så hadde du nok hatt det like moro og vel så det med den gamle bilen din :P

Kom med bilder da!

Posted

Da har han fått seg ny lakk på begge bakskjermer,avantgardegrill samt nye lykter bak. Blir AMG felgene fra sl`en. nye blinklys foran og på sidene samt nytt ratt, så tenker jeg vi er der.

Fylte opp tanken for andre gang(breddfull) har etter dette hatt ei fryktelig bensinlukt både i bil og bagasjerom,er nå 3/4 tank,men lykter like ille,tips? Drenering tett muligvis....

Moro er det lukt eller ei :lol:

• 1 month later...
Posted

Da er bilen oppgradert med nye alupedaler,ratt,baklykter,blinklamper på sider og foran samt ringer rundt instrumentene. Spent på utslaget på tollsatsen etter de nye beregningene,har kanskje ikke noe å si på en såpass gammel bil, får se etter nyttår da. Jada det kommer bilder etterhvert,må bare gjøre div ting først :lol: :lol:

• 1 month later...
Posted

Da kom det en eske med deler fra nabolandet,gleder meg til montering. Tror jeg skal gosnakke med polleringskongen Alexsander om en yrliten vårshine snart,bare vente på bare veier på Romerike.Og da kommer det bilder vet dere.

• 4 weeks later...
  • 1 month later...