Jump to content

Ojda! Her var det mye rust...

Recommended Posts

Posted

Hmm... Skal ikke se bort i fra att en vil kjøpe denne VW. Kansje litt pruting inkludert også...

Man får kjøpt endel karosserideler til disse gammle VW'ene for rimeli pris og lett tilgjengelig også. Og han må ha endel gøds for og fikse opp denne gitt  :)

Posted

Slike "panelvogner" vokser ikke på trær. Denne har attpåtil split-vinduer foran. Har sett MYE verre objekter enn dette blitt solgt.

Attpåtil blir denne solgt av et bilfirma, så da har man som kjøper en hel del rettigheter også med på kjøpet :D

Posted

Det kan da ikke være så ille, jeg ga 10000,- for denna :D

Har du planer om å restaurere den? Evt. hvor mye regner du med å bruke?  :)

Posted

Det kan da ikke være så ille, jeg ga 10000,- for denna :D

Har du planer om å restaurere den? Evt. hvor mye regner du med å bruke?  :)

Javisst 8) har ikke laget noe budsjett på dette prosjektet, men jeg har handla mye grønne sveisedeler fra columbia+en bra front fra en opphugd brannbil. Så går det vel med en 5kg med sveisetråd og noen 20kg flasker med dekkgass og maaange timer :shock: men prosjektet ligger på is pga. gamle mercer som sniker i køen...

Du kan se prosjekttråden min som har ligget brakk noen år  her http://www.vwnorge.no/index.php/topic,17871.0.html

Posted

Jeg har også hatt VW prosjekt. Vw type 1 fra 1958 og 1973. Den fra 1958 solgte jeg uferdig. Og den fra 1973 hadde jeg litt morro med og ble mala lik "Pelle politi" og kalte den for "Petra" også ble med på VW treff 2 år i Trondheim.

Ska si jeg hadde mye morro med den. Ble faktisk stoppa endel av politiet med den og di flirte og tok masse bilder ev den hehehe  :lol:

Hadde den til den ble vraka og leverte den til huggeren. Der sto den på taket til huggeren lenge hehe :)

Ja det var tider det hehehe.......  8)

Posted

Så utrolig rusten på høyre side og tilsynelatende ikke så altfor ille på venstre side tyder på gammel skade og dårlig oppretter/lakkererarbeid. Dessverre mer regelen enn unntaket. Spørs også hvor mye som er i gulv/kanaler. Er ikke 30k alt for mye for noe sånt selv om det er 24-ventiler og ganske godt med utstyr? :)

Posted

Så utrolig rusten på høyre side og tilsynelatende ikke så altfor ille på venstre side tyder på gammel skade og dårlig oppretter/lakkererarbeid. Dessverre mer regelen enn unntaket. Spørs også hvor mye som er i gulv/kanaler. Er ikke 30k alt for mye for noe sånt selv om det er 24-ventiler og ganske godt med utstyr? :)

Nå er vel ikke 300-24v den beste motoren MB har laga etter det jeg har hørt. Men 30k må jo være alt for mye uansett utstyr. En kan jo ikke kjøre rundt i det der :lol: 8)