Guest Steinar Lindberg Posted December 3, 2005 Share Posted December 3, 2005 ...så dukker denne forklaringen opp: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted December 3, 2005 Share Posted December 3, 2005 For å ikke snakke om hvis du slår opp ordet løyner kommer dette opp: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest amorino Posted December 3, 2005 Share Posted December 3, 2005 Skal ikke se bort fra at denne karen også ramler innom på samme søkeresultat... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest amorino Posted December 3, 2005 Share Posted December 3, 2005 Hvis du slår opp LØYNER, Johan - så ender du sikkert på siden til NGR (Norsk Dysleksiforbund)! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted December 3, 2005 Share Posted December 3, 2005 Fikke egentlig litt sansen for Robbie Williams når han uttalte; - Det er én ting jeg vil oppklare, faktisk. Jeg er egentlig helt positiv til jenter som selger historier til pressen. Jeg er vel ikke bare positiv til det, men hvis du har ligget med meg og selger en historie, så greit nok! Det er imidlertid to jenter her i Norge som later som de hadde ligget med meg og solgt historien videre. Men det er ikke sant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest amorino Posted December 3, 2005 Share Posted December 3, 2005 Vet du hva - jeg søkte på LØGNER - og jeg fant, jeg fant: Jeg siterer; "Det er ingen strømkrise." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted December 3, 2005 Share Posted December 3, 2005 Hvis du slår opp LØYNER' date=' Johan - så ender du sikkert på siden til NGR (Norsk Dysleksiforbund)! [/quote'] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted December 3, 2005 Share Posted December 3, 2005 Det heter løgner, Johan.Er vel det som er hintet her... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest amorino Posted December 3, 2005 Share Posted December 3, 2005 Løyner er nynorsk for "gjemmer seg", mens løgner er "en som lyver. Så sånn sett havner du gjerne på siden til Foreningen Nynorsk (eller Dusteforbundet, som de egentlig burde hete), og ikke hos dyslektikerne. Uansett, det var humoristisk ment, Johan. På den koselig måten, vet du! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest amorino Posted December 3, 2005 Share Posted December 3, 2005 Langt verre er det når du søker etter bilder i google på "idiot", da får du opp denne karen: Jaja, sjelden har jeg vel fått et mes passende søkeresultat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted December 3, 2005 Share Posted December 3, 2005 Løyner er nynorsk for "gjemmer seg"' date=' mens løgner er "en som lyver. Så sånn sett havner du gjerne på siden til Foreningen Nynorsk (eller Dusteforbundet, som de egentlig burde hete), og ikke hos dyslektikerne. Uansett, det var humoristisk ment, Johan. På den koselig måten, vet du![/quote']Huff - nynorks, det var ikke bra. Jge kasa ahltil ksivle riktilig hereter. Takk for hjelpen... Ellers blir jeg ofte nervøs når menn skal være koselige med meg, men trøster meg med at avstanden mellom oss er såpass stor at det kanskje er greit likevel... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted December 3, 2005 Share Posted December 3, 2005 Hjelp - er dette fra Roverentusiastklubbens årsmøte? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest amorino Posted December 3, 2005 Share Posted December 3, 2005 Den derre blunkinga di er langt mer tvilsom, synes nå jeg. Men det er helg - og her er en ganske utrolig filmsnutt. Hvis du likte reklamen med Ronaldinho - her er en samme tralten: http://www.bleacheatingfreaks.com/files/News.11.16.5/throws.swf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted December 3, 2005 Share Posted December 3, 2005 Her er en side for alle oss som dyskleksikere! Den er bra og lett å bruke! Anbefales. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted December 3, 2005 Share Posted December 3, 2005 Langt verre er det når du søker etter bilder i google på "idiot"' date=' da får du opp denne karen:[img']http://www.bobfromaccounting.com/Photos/idiot.jpg[/img] Pokker, det går jo ikke an å gjøre sånt med en Land Rover.Må jo være idiot da... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest amorino Posted December 3, 2005 Share Posted December 3, 2005 Noe må man jo gjøre med en gammel LandRover - kjøre de går jo i hvert fall ikke!! Men å prøve å unnfange en NY LandRover på denne måten er vel noe søkt...`? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted December 3, 2005 Share Posted December 3, 2005 Vel.. jeg prøvde meg på et sidesprang med en nydelig MB her for en tid tilbake, og resultatet var jo upåklagelig. En liten SLK...SLK'en og guttungen er nå verdens beste venner... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted December 3, 2005 Share Posted December 3, 2005 Hva må man søke på for å få opp noe sånt da: http://i20.photobucket.com/albums/b206/Glazzman/nonniiiii.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted December 3, 2005 Share Posted December 3, 2005 Morran, karaoke, fest, mercedes-entusiast, kamerat... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 300TDT Posted December 3, 2005 Share Posted December 3, 2005 Steinar Lindberg 1985 Mercedes-Benz 230 TE Er det på sin plass med en gratulasjon? Flat-ford-erstatningen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted December 3, 2005 Share Posted December 3, 2005 Flat-Ford-erstatningen var ikke dum den, nei.. Så takk for evt. gratulasjon... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 300TDT Posted December 3, 2005 Share Posted December 3, 2005 Flat-Ford-erstatningen var ikke dum den' date=' nei.. Så takk for evt. gratulasjon... [/quote']Bilder bilder bilder mere info mere info! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted December 3, 2005 Share Posted December 3, 2005 Gratulerer med flott bil Steinar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted December 3, 2005 Share Posted December 3, 2005 Som sagt i en annen tråd her, så er dette bildene fra annonsen jeg fant den. Har ikke fått tatt noen flere, siden det bare har vært dritvær siden jeg fikk den hjem. Bilen har gått 207000 km, er en 1985 modell. Kjøpte den for 20000,-...Ikke en rustflekk, hverken i lakk eller andre utsatte steder.Interiøret er ikke akkurat siste skrik i fargevalg, men så godt som strøkent. Den har soltak og automatgir. Ikke AC, men pytt... Nydelig bil. Jeg er glad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 300TDT Posted December 3, 2005 Share Posted December 3, 2005 Nydelig bil. Jeg er glad. Schteike! Ser jo ut som den kom rett fra fabrikken? Også 20k da, det er jo mindre enn enkelte betaler i dekk for en sommer. Hrmf. Fikk lyst på 123 igjen jeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts