Jump to content

Om du slår opp ordet "tett"...

Guest Steinar Lindberg

Recommended Posts

Guest Johan Stub

Fikke egentlig litt sansen for Robbie Williams når han uttalte;

- Det er én ting jeg vil oppklare, faktisk. Jeg er egentlig helt positiv til jenter som selger historier til pressen. Jeg er vel ikke bare positiv til det, men hvis du har ligget med meg og selger en historie, så greit nok! Det er imidlertid to jenter her i Norge som later som de hadde ligget med meg og solgt historien videre. Men det er ikke sant.

Guest amorino

Løyner er nynorsk for "gjemmer seg", mens løgner er "en som lyver. Så sånn sett havner du gjerne på siden til Foreningen Nynorsk (eller Dusteforbundet, som de egentlig burde hete), og ikke hos dyslektikerne.

Uansett, det var humoristisk ment, Johan. På den koselig måten, vet du!

Guest amorino

Langt verre er det når du søker etter bilder i google på "idiot", da får du opp denne karen:

idiot.jpg

Jaja, sjelden har jeg vel fått et mes passende søkeresultat!

Guest Johan Stub
Løyner er nynorsk for "gjemmer seg"' date=' mens løgner er "en som lyver. Så sånn sett havner du gjerne på siden til Foreningen Nynorsk (eller Dusteforbundet, som de egentlig burde hete), og ikke hos dyslektikerne.

Uansett, det var humoristisk ment, Johan. På den koselig måten, vet du![/quote']

Huff - nynorks, det var ikke bra. Jge kasa ahltil ksivle riktilig hereter.

Takk for hjelpen... :wink:

Ellers blir jeg ofte nervøs når menn skal være koselige med meg, men trøster meg med at avstanden mellom oss er såpass stor at det kanskje er greit likevel... :wink:

Guest amorino

Noe må man jo gjøre med en gammel LandRover - kjøre de går jo i hvert fall ikke!! Men å prøve å unnfange en NY LandRover på denne måten er vel noe søkt...`?

Guest Steinar Lindberg

Vel.. jeg prøvde meg på et sidesprang med en nydelig MB her for en tid tilbake, og resultatet var jo upåklagelig. En liten SLK...

SLK'en og guttungen er nå verdens beste venner... :lol:

100_2295web.JPG

Flat-Ford-erstatningen var ikke dum den' date=' nei.. ;-)

Så takk for evt. gratulasjon... :wink:[/quote']Bilder bilder bilder mere info mere info! :P

Guest Steinar Lindberg

123c.jpg

123a.jpg

123b.jpg

Som sagt i en annen tråd her, så er dette bildene fra annonsen jeg fant den. Har ikke fått tatt noen flere, siden det bare har vært dritvær siden jeg fikk den hjem.

Bilen har gått 207000 km, er en 1985 modell. Kjøpte den for 20000,-...

Ikke en rustflekk, hverken i lakk eller andre utsatte steder.

Interiøret er ikke akkurat siste skrik i fargevalg, men så godt som strøkent. Den har soltak og automatgir. Ikke AC, men pytt...

Nydelig bil. Jeg er glad. :wink:

Nydelig bil. Jeg er glad. :wink:
Schteike! Ser jo ut som den kom rett fra fabrikken? :P

Også 20k da, det er jo mindre enn enkelte betaler i dekk for en sommer.

Hrmf. Fikk lyst på 123 igjen jeg. :wink: