Kenneth Sivertsen Posted November 8, 2011 Posted November 8, 2011 Hadde hu hatt på seg 4 punkts beltet så hadde det ikke skjedd . Men da hadde ikke vi hatt noe å sett på Quote
Olav Posted November 8, 2011 Posted November 8, 2011 Har en svak mistanke om at dette ikke var helt tilfeldig. :lol: Quote
Jens Honoré Posted November 8, 2011 Posted November 8, 2011 Har en svak mistanke om at dette ikke var helt tilfeldig. :lol: Dette er nok ikke fake. Opplevde det samme nylig da jeg tok kona ut på en prøvetur i 220´en Quote
Bjørn Vedø Posted November 8, 2011 Posted November 8, 2011 Nice... LOL Hva no ikke gælig med hovedpersonen heller da Hehe Som han Olav sier så kan dette være planlagt... Quote
André B Posted November 8, 2011 Author Posted November 8, 2011 planlagt eller ei. syns det var noen flote pupper slikt vil vi se mere av på bil videoer:D Quote
Stian Posted November 9, 2011 Posted November 9, 2011 Har en svak mistanke om at dette ikke var helt tilfeldig. :lol: Dette er nok ikke fake. Opplevde det samme nylig da jeg tok kona ut på en prøvetur i 220´en Utrolig bra Jens. Åsså så praktisk med sofa fremme når sånt skjer. Quote
Arild K. Posted November 9, 2011 Posted November 9, 2011 Så nesten ut som det gikk for henne til tross for at det ikke var en Mercedes... Quote
Jens Honoré Posted November 9, 2011 Posted November 9, 2011 Har en svak mistanke om at dette ikke var helt tilfeldig. :lol: Dette er nok ikke fake. Opplevde det samme nylig da jeg tok kona ut på en prøvetur i 220´en Utrolig bra Jens. Åsså så praktisk med sofa fremme når sånt skjer. yupp yupp Quote
CHARLIE Posted November 12, 2011 Posted November 12, 2011 Har en svak mistanke om at dette ikke var helt tilfeldig. :lol: Dette er nok ikke fake. Opplevde det samme nylig da jeg tok kona ut på en prøvetur i 220´en HRMF! Prøvde å få til dette med kona mi idag, men funket dårlig gitt.... :lol: Quote
Arnt Posted November 12, 2011 Posted November 12, 2011 Har en svak mistanke om at dette ikke var helt tilfeldig. :lol: Dette er nok ikke fake. Opplevde det samme nylig da jeg tok kona ut på en prøvetur i 220´en HRMF! Prøvde å få til dette med kona mi idag, men funket dårlig gitt.... :lol: Man får kjøpt større bags nå. Kan det tenkes at det kan hjelpe på situasjonen? Quote
Recommended Posts