Mr. Nygård Posted November 8, 2011 Posted November 8, 2011 Planlegger en juleavslutning i år også. Satser på Vest-Agder som et godt utgangspunkt. Forslag til dato: Fredag 9. desember Sted: Sirdal, Vest-Agder Inkludert overnatting i ei hytte (alle skal få seg ei seng å sove i). Quiz kan det fort bli litt av God mat skal vi også skaffe Innspill mottas med takk Quote
bska Posted November 8, 2011 Posted November 8, 2011 Flott tiltak Thomas, - her må vi bare mobilisere flest mulig Må bare legge til at Glenn har bestilt en deija vou versjon av Lyngdal spaghetti/marshmallows konkurransen. Dette var visst kjempekjekt og i tillegg har han funnet ut at det går an å bruke to spaghetti pinner i parallell for å styrke kontruksjonen. Waow! - for ett håve cheat codes: http://www.ehow.com/how_4560473_build-spaghetti-marshmallow-tower.html Quote
HolgersEN Posted November 8, 2011 Posted November 8, 2011 Gleeeeeeeeer meg til denna turen også :D Quote
Frode Posted November 8, 2011 Posted November 8, 2011 Skal nok klare å få med meg dette ja.... Hvordan er det med våre reisende rundt om i verden, klarer alle klikke av på kalenderen.?.... tenker da først og fremst på vår student i Oslo og "fygaren" som jeg ikke er helt sikker på hvor er for øyeblikket..... Quote
Sven Håkon Posted November 8, 2011 Posted November 8, 2011 Såfremt det er mulig dukker jeg opp! Quote
LuckyDuck Posted November 8, 2011 Posted November 8, 2011 Protest til forslag av dato. Jeg har en oppgave på Bedehuset denne fredagen, og det passer derfor ikke. Hva med fredagen uka etter? Quote
bska Posted November 8, 2011 Posted November 8, 2011 Dårlige nyheter Roy, datoen ble faktisk hugget i stein etter du hadde dratt på pizzakvelden, - dårlig stelt med rettetast her ja Her er det dessverre vinn eller forsvinn som ruler om du ikke har en "klokker" som oppgavene kan delegeres til da? Quote
LuckyDuck Posted November 8, 2011 Posted November 8, 2011 hehe, mon dæ... regner det på presten drypper det på klokkeren sies det. Time vil sjow. - foresten, det finnes da flere steiner å hugge i, gjør det ikke? Quote
Tor Inge Posted November 8, 2011 Posted November 8, 2011 du kan jo bare komme etter du er ferdig på bedehuset, er jo ikkje så langt Quote
bska Posted November 10, 2011 Posted November 10, 2011 Ska me kjøra BMW opp? må me dra merkekrangelen inn i festivas'n og nå? - kan me isje bar sei at siste mann e ein sau me jysla lide mydlå auene? (Mr T kan sikkårt visa fram ett prakt-eksemplar fra samlingen sin der oppe) Quote
HolgersEN Posted November 10, 2011 Posted November 10, 2011 Ska me kjøra BMW opp? må me dra merkekrangelen inn i festivas'n og nå? - kan me isje bar sei at siste mann e ein sau me jysla lide mydlå auene? (Mr T kan sikkårt visa fram ett prakt-eksemplar fra samlingen sin der oppe) Fyste mann opp då :lol: Quote
E220 Posted November 10, 2011 Posted November 10, 2011 er som vanlig på jobb denne dagen/helgen så melder avbud. Quote
viper Posted November 10, 2011 Posted November 10, 2011 Hvordan blir det med underavdelingene? Er disse også velkommen? Quote
bska Posted November 10, 2011 Posted November 10, 2011 Obligatorisk oppmøte Geir Alltid like kjekt når den bløde kyststribe stiller opp tekstet med Morten her en kveld, han ga klart utrykk for å rykke ut Quote
Cabcruser Posted November 14, 2011 Posted November 14, 2011 Obligatorisk oppmøte Geir Alltid like kjekt når den bløde kyststribe stiller opp tekstet med Morten her en kveld, han ga klart utrykk for å rykke ut Satser på at nytt utrykkningskjøretøy står klart for litt vintertest i sirdalen ja. Opp skal vi uansett føre og bil Tror jeg velger passasjersete til ei forandring for turen Quote
HolgersEN Posted November 14, 2011 Posted November 14, 2011 Obligatorisk oppmøte Geir Alltid like kjekt når den bløde kyststribe stiller opp tekstet med Morten her en kveld, han ga klart utrykk for å rykke ut Satser på at nytt utrykkningskjøretøy står klart for litt vintertest i sirdalen ja. Opp skal vi uansett føre og bil Tror jeg velger passasjersete til ei forandring for turen Aha...Så Lyngdal sin store sønn skal vinne festen? Quote
bska Posted November 14, 2011 Posted November 14, 2011 Eg kan bekrefta at alt passe kimmi Hørte rykter fra fleire hold i dalen nå i kveld at forberedelsene e godt igang Ligge nok an til litt av kvert for enkvar smag Quote
Kim Endre Posted November 15, 2011 Posted November 15, 2011 Eg kan bekrefta at alt passe kimmi Hørte rykter fra fleire hold i dalen nå i kveld at forberedelsene e godt igang Ligge nok an til litt av kvert for enkvar smag Då bekrefta bska då hehe skal passa Quote
Arnt Posted November 15, 2011 Posted November 15, 2011 Spørs om jeg skal lade fullt trykk og la turboen bli med på denne turen Quote
Cabcruser Posted November 15, 2011 Posted November 15, 2011 Obligatorisk oppmøte Geir Alltid like kjekt når den bløde kyststribe stiller opp tekstet med Morten her en kveld, han ga klart utrykk for å rykke ut Satser på at nytt utrykkningskjøretøy står klart for litt vintertest i sirdalen ja. Opp skal vi uansett føre og bil Tror jeg velger passasjersete til ei forandring for turen Aha...Så Lyngdal sin store sønn skal vinne festen? Å neida, vinne ikkje jeg. Quote
Recommended Posts