Hallgeir Helland Posted November 8, 2011 Posted November 8, 2011 Bror sine felger. Ankommet i dag. Skal forhåpentlig vis bli fine og blanke. Quote
vegardxf Posted November 8, 2011 Posted November 8, 2011 er ikke misunnelig i de hele tatt..... Quote
Hallgeir Helland Posted November 8, 2011 Author Posted November 8, 2011 Nei det blir ikke en misunnelsesverdig jobb. Men om resultatet blir bra så er det nok verdt arbeidet. Fine felger, og de er midt i blinken for LuckyDuck sin Lorinser stylet S124. Quote
LuckyDuck Posted November 8, 2011 Posted November 8, 2011 Ja dette skal bli spennende å følge med på. Etter mye forskning på området(les: RS1-felgene dine) så kan det jo bli intressant å se hvordan dette går da Quote
FrodeS Posted November 9, 2011 Posted November 9, 2011 Tar du oppdrag med overhaling av lorinsere snart, tro? Quote
Hallgeir Helland Posted November 9, 2011 Author Posted November 9, 2011 Tar du oppdrag med overhaling av lorinsere snart, tro? For timebetaling? Ja kanskje det. Men timeprisen kan ikke ligge under 350,- Quote
Hallgeir Helland Posted January 8, 2012 Author Posted January 8, 2012 Hadde tenkt å starte nå etter nyttår, men det at motoren i mercedesen havarerte har liksom stukket kjepper i hjulene, figurativt sett. Altså lite framgang. Foreløpig. Quote
LuckyDuck Posted January 9, 2012 Posted January 9, 2012 Japp, tenkte derfor at det ikke var grunnlag for å mase heller. Kan se ut som at det blir bilferie sørover på kontinentet, men om det skjer på Lorinser felger eller AMG-kopi skal ikke gi noen demper på turen min Men jeg gleder meg dog til jeg(og alle andre) får se resultatet en gang Quote
Hallgeir Helland Posted January 10, 2012 Author Posted January 10, 2012 Ja jeg også. Skal ta et tak i motor bytte prosjektet i ettermiddag. Ellers vil jeg tro at Lorinser felgene vil gi litt mindre demping på turen din sammenliknet med AMG kopiene. Lavere profil vettu.... Quote
LuckyDuck Posted January 10, 2012 Posted January 10, 2012 Nå er det vel ikke selve dempingen i dekkene som er den største bekymringen min Quote
Hallgeir Helland Posted February 22, 2013 Author Posted February 22, 2013 Nå har jeg omsider fått litt fremgang.... ikke så mye timer investert, men jeg hadde en felg til vurdering hos en som glassblåser. Han sa at han gjerne kunne glassblåse de, men lakken var for seig til å blåses vekk. Han foreslo jeg fjernet lakken kjemisk først, så eventuelt glassblåse etterpå. Så da er det å få tid til å deise på litt lakkfjernings middel..... Quote
Guest Oslo Felgretting Posted February 22, 2013 Posted February 22, 2013 Send de til industrilakkering på Åros, han har vaskemaskin for kjemisk avlakkering av felger. Ikke syre, blir like blanke som før. Ca 1500 ink mva. Alt annet blir bare surr. Ikke la han pulverlakkere dem etterpå, det blir også bare surr! Mvh Ole Oslo Felgretting Quote
Recommended Posts