Guest Emil fjeld Posted November 7, 2011 Posted November 7, 2011 Skal se på ny bil i mårra så jeg lurer på om det er noen som kjenner til bilen her finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30542873 ja jeg vet at den bruker litt bensin Mvh: Emil Fjeld Quote
FrodeS Posted November 7, 2011 Posted November 7, 2011 :shock: :love4: Nei, jeg har dessverre ikke så mye fornuftig å bidra med, men stort grommere enn dette blir det ikke!! Quote
Torbjørn Posted November 8, 2011 Posted November 8, 2011 Enn å lage en annonse på en slik bil, uten et eneste bilde av motorrom.... ai ai ai. RÅ bil! Quote
Jan Rune Posted November 8, 2011 Posted November 8, 2011 Grei veteranbil detta ja var det en sånn utgave de testet på TopGear for noen år siden? eller var det en AMG kanskje.. Quote
MB JON Posted November 8, 2011 Posted November 8, 2011 Fin bil for de som liker sånne Autocenteret Fjeldstad har jo bygget noen slike så en kan jo kontakte de for evt. mer info vedr bilen. http://www.autocenteret.no/?sys.tree.pub.view.fetchCompleteTree=true&sys.tree.pub.view.tag1=leftmenu&treeLayout=no.klausen.model.layout.MenuTreeLayout&ref.panel=sys.tree.view&sys.tree.view.nodeId=14&sys.tree.pub.view.nodeId.leftmenu=14 Lykke til! Quote
CHARLIE Posted November 8, 2011 Posted November 8, 2011 Skal se på ny bil i mårra så jeg lurer på om det er noen som kjenner til bilen her finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30542873 ja jeg vet at den bruker litt bensin Mvh: Emil Fjeld Blir spennende med fullt referat og masse bilder av denne bilen Emil!! :D Quote
Guest Emil Fjeld Posted November 9, 2011 Posted November 9, 2011 Da har jeg vert å sett på bilen å det hvar noe av det råeste jeg har sitti bak ratte på. Hvar noe små plokk på bilen som skal fikses på før jeg tar avgjølesen så om 4uker så får man se ;) om det blir ny familie bil Man kan si at 530hk å 650/680nm får en G til å flytte seg Quote
Recommended Posts