Håvard Bendiksen Posted November 7, 2011 Posted November 7, 2011 Hei. En våre gode kolleger i lokallaget har fått invitasjon til lansering av nevnte modeller hos Bertel O. Steen i Åsane onsdag 9/11 kl 19:00. Det er begrenset med plass og i utgangspunktet kun for inviterte gjester, men 3 heldige medlemmer kan få være med den inviterte. De 3 første medlemmene som sender mail til bergen@mbentusiastklubb.com kan være med på lanseringen. Quote
Håvard Bendiksen Posted November 10, 2011 Author Posted November 10, 2011 Her er noen bilder jeg tok i går kveld: Quote
Johan Posted November 10, 2011 Posted November 10, 2011 Utrolig råe biler! B- og M-klasse var utrolig fine! :D Quote
Håvard Bendiksen Posted November 10, 2011 Author Posted November 10, 2011 Det er helt sant, Johan, og SLS er ikke helt feil det heller. Her en liten videosnutt også. Quote
Vaajaren Posted November 11, 2011 Posted November 11, 2011 Tror jeg kommer til å være evig imponert av lyden i den SLSen jeg altså... Var "ekte" lyd på filmen mot virkeligheten også! Må igjen takke for en trivelig kveld forresten! -Rune Quote
Recommended Posts