Benjamin Posted November 7, 2011 Posted November 7, 2011 Hei noen som har 1-din multimedia spiller med utfellbar skjerm i w124 ? Quote
Kenneth Sivertsen Posted November 7, 2011 Posted November 7, 2011 Alle 124`er er jo levert med 1 din spiller. Quote
Benjamin Posted November 7, 2011 Author Posted November 7, 2011 Alle 124`er er jo levert med 1 din spiller. Hehe ser at jeg var litt rask i avtrekkeren. Tenkte på en multimediaspiller med feks 7" utfellbar skjerm. Altså 1-din spiller ikke 2-din. Quote
vegardxf Posted November 7, 2011 Posted November 7, 2011 er maaange som har det. men jeg synst ikke det ser noe pent ut på noen måte... er ogso meget upraktisk å ha en skjerm fremfor bryterne til varmeapparatet. Quote
Benjamin Posted November 7, 2011 Author Posted November 7, 2011 Jeg vet at jeg har sett bilde av det før men finner det ikke igjen. Spilleren må vell stå ganske langt frem for at skjermen ikke skal kræsje. Quote
vegardxf Posted November 7, 2011 Posted November 7, 2011 Jeg vet at jeg har sett bilde av det før men finner det ikke igjen. Spilleren må vell stå ganske langt frem for at skjermen ikke skal kræsje. de kommer ann på hvilken spiller du bruker. vet kenwood sine kan man trykke helt inn, kan justere hvor langt ute skjermen blir stående. usikker på om pioneer og alpine har denne funksjonen nå. Quote
Guest TheStig Posted November 8, 2011 Posted November 8, 2011 Jeg gjorde det slik i min bil.. 1din spiller med 7" touchscreen. Men siden jeg ikke er medlem her så får jeg jo ikke lagt ut bilde av den... Broken link til bilde: (Kanskje moderator kan fikse bildet om det passerer spamkontrollen?) direct link: http: //i181.photobucket.com/albums/x320/FearFactor_photos/S1031866.jpg IMG: [ IMG]http: //i181.photobucket.com/albums/x320/FearFactor_photos/S1031866.jpg[/img] Mvh Stig Quote
Olav Posted November 8, 2011 Posted November 8, 2011 Legger skjermen seg nedover her da? Eller har du montert den der askebegeret skal være? Thor-Egil har jo en slik spiler i sin. http://www.mbentusiastklubb.com/smf/index.php?topic=12374.0 Quote
Guest TheStig Posted November 8, 2011 Posted November 8, 2011 Nei denne spilleren har en skjerm som henger nedover, den er ikke innfellbar men flippes utover med motordrift for å sette inn cd plater/dvd. Skjermen er også avtagbar med et enkelt tastetrykk om man ikke ønsker å forlate den i bilen. Askebegeret blir litt gjemt bak skjermen, men kan fortsatt åpnes/lukkes uten problem. Men sigarettenneruttaket blir litt trangt å komme til om man ikke vinkler skjermen litt utover. Men siden jeg ikke bruker askebegeret uansett så tenker jeg å bygge om litt så jeg får flere sigarettenneruttak på rekke isteden, som peker mer rett utover så de enkelt kan brukes til det man ønsker. En annen ting er at girspaken kommer tett på skjermen når bilen står i park, men dette kan unngås med en girspak fra en modell med kortere spak.. Ellers må man ta spaken ut av park når man skal åpne skjermen for å bytte plate, men det er jo ikke så ofte at jeg ser ikke på det som noe stort problem. Heller det enn å dekke til varmeapparatjusteringene med en skjerm som peker oppover.. Mvh Stig Quote
Guest TheStig Posted November 8, 2011 Posted November 8, 2011 Ble litt dårlig forklart kanskje, men denne skjermen sitter fast i spilleren sånn som den står her. Spilleren står montert i originalhullet i bilen og skjermen går nedover foran askebegeret. Når skjermen skal åpnes så kjøres den ut i nederkant samtidig som hele skjermen sklir nedover i øverkant sånn at cd sprekken kommer til syne. Det er her girspaken kommer litt i veien. Det er også en knapp for å forandre vinkelen i ønsket posisjon alt i fra der den står på bildet og til den peker rett utover. Ellers har skjermen touchscreen, rds radio, gps med sd for kartprogram, mp4, dvd, usb, bluetooth for handsfree og telefontastatur på skjermen, aux og utganger i fleng for f.eks. ryggekamera, sub utgang, fjernkontroll og meget god lyd. Mvh Stig Quote
Benjamin Posted November 8, 2011 Author Posted November 8, 2011 Ble litt dårlig forklart kanskje, men denne skjermen sitter fast i spilleren sånn som den står her. Spilleren står montert i originalhullet i bilen og skjermen går nedover foran askebegeret. Når skjermen skal åpnes så kjøres den ut i nederkant samtidig som hele skjermen sklir nedover i øverkant sånn at cd sprekken kommer til syne. Det er her girspaken kommer litt i veien. Det er også en knapp for å forandre vinkelen i ønsket posisjon alt i fra der den står på bildet og til den peker rett utover. Ellers har skjermen touchscreen, rds radio, gps med sd for kartprogram, mp4, dvd, usb, bluetooth for handsfree og telefontastatur på skjermen, aux og utganger i fleng for f.eks. ryggekamera, sub utgang, fjernkontroll og meget god lyd. Mvh Stig Ja jeg har sett bilder av din tidligere stig. Den ser bra ut. Har sett på samme type. Hvor kjøpte du din? Usikker med tanke på at jeg har manuell. Kjedelig vis 3 gir tar borti skjermen. Thor-egil sin spiller ser også bra ut. Quote
Guest TheStig Posted November 8, 2011 Posted November 8, 2011 Jeg kjøpte denne spilleren fra LightInTheBox, det er noe kinavarer. Men jeg er imponert over både lydkvalitet og bildekvalitet, siden prisen var slettes ikke noe å si på. Med toll og frakt så landet vel hele kalaset på ca 1800kr med ryggekamera, og det syns jeg så absolutt den er verdt og mer til. Men siden du har manuell Benjamin så tror jeg faktisk ikke dette er en egnet spiller for din del, om du da ikke får kortet ned girspaken på noe vis.. For når jeg har spaken min i park så har jeg bare noen få mm klaring til skjermen min, og det kan bli litt trangt til knokene om man skal gire manuellt.. Mvh Stig Quote
Benjamin Posted November 8, 2011 Author Posted November 8, 2011 Jeg kjøpte denne spilleren fra LightInTheBox, det er noe kinavarer. Men jeg er imponert over både lydkvalitet og bildekvalitet, siden prisen var slettes ikke noe å si på. Med toll og frakt så landet vel hele kalaset på ca 1800kr med ryggekamera, og det syns jeg så absolutt den er verdt og mer til. Men siden du har manuell Benjamin så tror jeg faktisk ikke dette er en egnet spiller for din del, om du da ikke får kortet ned girspaken på noe vis.. For når jeg har spaken min i park så har jeg bare noen få mm klaring til skjermen min, og det kan bli litt trangt til knokene om man skal gire manuellt.. Mvh Stig Nei jeg tror nok også det blir for trangt med tanke på manuell kasse. Men med automat så er jo spilleren din glimrende. Går nok for en spiller som thor-egil sin. Quote
Thor-Egil Andersen Posted November 8, 2011 Posted November 8, 2011 Heisann. På min Pioneer Avic spiller kan man justere skjermens vinkling slik at den ikke butter i brytere etc.. Quote
Benjamin Posted November 12, 2011 Author Posted November 12, 2011 Heisann. På min Pioneer Avic spiller kan man justere skjermens vinkling slik at den ikke butter i brytere etc.. Har vært og hentet meg en spiller med samme funksjonen Quote
Guest Vidar Bernhardsen Posted November 28, 2012 Posted November 28, 2012 Her er en spiller med 5.6" touchskjerm og GPS som passer ypperlig til MB W125 og W210 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=38359420 Quote
Bengt E Jacobsen Posted November 28, 2012 Posted November 28, 2012 Her er en spiller med 5.6" touchskjerm og GPS som passer ypperlig til MB W125 og W210 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=38359420 Har du sett på datoen på tråden du svarer på? Quote
Recommended Posts