Stig B Posted November 6, 2011 Posted November 6, 2011 Vil sende en siste hilsen til Ole Kristian og hans familie som forlot oss fra denne jord 31/10-2011 Hvil i Fred ? Hvis fler vil sende en hilsen så gjør det her. Hilsen Stig Brudeli Quote
Fredrik B Posted November 6, 2011 Posted November 6, 2011 Det var trist. Er det lov å spørre om hva som hendte? Håper alle etterlatte har det bra. Quote
Mercedeskongen-(Geir) Posted November 6, 2011 Posted November 6, 2011 R.I.P Ole Kristian, håper du har det bra der du er nå.. trist.. Quote
Torbjørn Posted November 7, 2011 Posted November 7, 2011 Dette var triste saker, alle tanker til pårørende og de som sitter igjen. Måtte Kristian trives der han er nå. Quote
FrodeS Posted November 11, 2011 Posted November 11, 2011 Dette var triste nyheter. Alle tanker til familie og påørende. Quote
CHARLIE Posted November 12, 2011 Posted November 12, 2011 Alltid trist når noen forlater denne jord. Noen som vet hva som skjedde?? Bilulykke?? Quote
SigurdB Posted November 17, 2011 Posted November 17, 2011 Trist å høre at han har gått bort, varme tanker går til de etterlatte Quote
Geggi Posted November 18, 2011 Posted November 18, 2011 Synes du kan holde slike spekulasjoner/rykter for deg selv Stig B! Nå må du forklare deg tror jeg. Hva i all verden var det Stig B skrev galt i førsteinnlegget, eller har jeg gått glipp av noe her? Var jo en fin hilsen slik som jeg tolker det.... Quote
Thomas Madsen Posted November 18, 2011 Posted November 18, 2011 Synes du kan holde slike spekulasjoner/rykter for deg selv Stig B! Nå må du forklare deg tror jeg. Hva i all verden var det Stig B skrev galt i førsteinnlegget, eller har jeg gått glipp av noe her? Var jo en fin hilsen slik som jeg tolker det.... Var et innlegg fra Stig, som imidlertid er fjernet, som han reagerte på..... Jeg har ingen kommentar utover det. Det ble slettet av meg grunnet enkelte ting bør man VITE før man poster, ikke anta eller tro ... Quote
Geggi Posted November 18, 2011 Posted November 18, 2011 OK, da forstår jeg. Det er jo ingen hemmelighet hva som skjedde. Ligger åpent på facebook og skrevet av kjæresten. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 18, 2011 Posted November 18, 2011 Var han en aktiv bruker på forumet? hva var isåfall aliaset? Trist Quote
Rudi Posted November 18, 2011 Posted November 18, 2011 OK, da forstår jeg. Det er jo ingen hemmelighet hva som skjedde. Ligger åpent på facebook og skrevet av kjæresten. Noe som kan deles på forumet og da. Sikkert mange som leser denne tråden som lurer på hva som skjedde... Quote
gunsen Posted November 18, 2011 Posted November 18, 2011 Dette står på Facebook. "Ole valgte uventet å avslutte livet sitt mandag. Sjokket og sorgen er stor, for alle som var så glad i han" RIP Ole, mine tanker går til familie og pårørende, alltid like tragisk når slikt skjer. Quote
Recommended Posts