Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heisann.

Min farfar har sett par orginale (?) mercedesfelger til sin W168. 15 '', men husker ikke dekkdimensjonene.

De begynner og se ganske shabby ut. Tre av fire senterkopper (om jeg ikke tar helt feil på navn) mangler, og de har begynt å boble noen steder.

IMG_8877.jpg

IMG_8878.jpg

IMG_8882.jpg

IMG_8883.jpg

IMG_8884.jpg

IMG_8886.jpg

IMG_8887.jpg

IMG_8889.jpg

IMG_8890.jpg

Er det noe jeg, som lite flink med lakk og sånt, kan gjøre, eller bør felgene bare snart byttes ut?

Det er forøvrig denne typen felger det er snakk om, for de som ikke så det på de andre bildene:

_MG_5708.jpg (vet de er skitne... gammelt bilde..)

Noen råd?  :)

Posted

Kanskje like godt å kjøpe et nytt sett med hjul hvis utseende teller. Å få de blåst å lakkert opp på ny koster fort noen store lapper det også. Mye av disse brune flekkene vil du fint kunne få bort med kjemikalier.

Posted

Kanskje like godt å kjøpe et nytt sett med hjul hvis utseende teller. Å få de blåst å lakkert opp på ny koster fort noen store lapper det også. Mye av disse brune flekkene vil du fint kunne få bort med kjemikalier.

Har du noen tips til kjemikalier jeg kan bruke for å fjerne, da? Det blir ikke til at felgene byttes ut før neste år, så er greit å fjerne det som fjernes kan:)