Johan Posted November 1, 2011 Posted November 1, 2011 Heisann. Min farfar har sett par orginale (?) mercedesfelger til sin W168. 15 '', men husker ikke dekkdimensjonene. De begynner og se ganske shabby ut. Tre av fire senterkopper (om jeg ikke tar helt feil på navn) mangler, og de har begynt å boble noen steder. Er det noe jeg, som lite flink med lakk og sånt, kan gjøre, eller bør felgene bare snart byttes ut? Det er forøvrig denne typen felger det er snakk om, for de som ikke så det på de andre bildene: (vet de er skitne... gammelt bilde..) Noen råd? Quote
Hallgeir Helland Posted November 1, 2011 Posted November 1, 2011 Vasking, glassblåsing, lakkering? Quote
Johan Posted November 1, 2011 Author Posted November 1, 2011 Vasking er foretatt! (selvom det kanskje ikke ser slik ut.. ) Glassblåsing har jeg null peiling på, likeså lakkering.... Quote
Arild K. Posted November 1, 2011 Posted November 1, 2011 Kanskje like godt å kjøpe et nytt sett med hjul hvis utseende teller. Å få de blåst å lakkert opp på ny koster fort noen store lapper det også. Mye av disse brune flekkene vil du fint kunne få bort med kjemikalier. Quote
Johan Posted November 1, 2011 Author Posted November 1, 2011 Kanskje like godt å kjøpe et nytt sett med hjul hvis utseende teller. Å få de blåst å lakkert opp på ny koster fort noen store lapper det også. Mye av disse brune flekkene vil du fint kunne få bort med kjemikalier. Har du noen tips til kjemikalier jeg kan bruke for å fjerne, da? Det blir ikke til at felgene byttes ut før neste år, så er greit å fjerne det som fjernes kan:) Quote
Arild K. Posted November 1, 2011 Posted November 1, 2011 http://www.mbentusiastklubb.com/smf/index.php?topic=47570.0 Quote
Johan Posted November 1, 2011 Author Posted November 1, 2011 http://www.mbentusiastklubb.com/smf/index.php?topic=47570.0 Takker, skal ta og se på den en dag! :D Quote
Recommended Posts