Jump to content

Medlemsfordeler?

Recommended Posts

Posted

Jeg har nettopp tatt skrittet og blitt betalende medlem i MB Entusiastklubb.

Har ikke fått krav på medlemskontigenten ennå,og følgelig heller ikke en oversikt over medlemsfordeler/rabatter.Det jeg lurte på i første omgang er om det finnes rabattavtaler med firma som selger eksosanlegg/katalysatorer.Har behov for å skifte ut katalysatoren på min 1994 E220T med det første.Noen som har tips/erfaringer å komme med når det gjelder dette?

Guest Ronnie Westpold
Posted

Har ikke fått krav på medlemskontigenten ennå' date='og følgelig heller ikke en oversikt over medlemsfordeler/rabatter.Det jeg lurte på i første omgang er om det finnes rabattavtaler med firma som selger eksosanlegg/katalysatorer.Har behov for å skifte ut katalysatoren på min 1994 E220T med det første.Noen som har tips/erfaringer å komme med når det gjelder dette?[/quote']

Vi får gode priser hos Ferrita. Vi var på besøk hos dem i spydeberg tidligere i år. Veldig hyggelig karer. Husker ikke nr. dit men prøv opplysningen eller så er det sikkert noen her som kan hjelpe.

Posted

Har ikke fått krav på medlemskontigenten ennå' date='og følgelig heller ikke en oversikt over medlemsfordeler/rabatter.Det jeg lurte på i første omgang er om det finnes rabattavtaler med firma som selger eksosanlegg/katalysatorer.Har behov for å skifte ut katalysatoren på min 1994 E220T med det første.Noen som har tips/erfaringer å komme med når det gjelder dette?[/quote']

Sender du e-postadressen din til Formannen i Stavanger avd. (som omfatter minst hele Rogaland), får du 1 gang i måneden et info - skriv om hva som skjer i ditt nærområde.

e-post: thomas.nygaard@online.no

Plutselig finner vi på noe i Haugesunds - området en gang...

Guest amorino
Posted

Jeg er i Haugesund, da... selv om jeg ikke er betalende dette året (jfr. abb. på bladet). Er klar neste år!!

• 1 month later...
Posted

Sender du e-postadressen din til Formannen i Stavanger avd. (som omfatter minst hele Rogaland), får du 1 gang i måneden et info - skriv om hva som skjer i ditt nærområde.

e-post: thomas.nygaard@online.no

Plutselig finner vi på noe i Haugesunds - området en gang...

Minner om å informere til formannen om e-posten deres, slik at dere får informasjon 1 gang i måneden om hva som skjer i Rogalands - området

Forøvrig ligger arkivet over gamle info-skriv i menyen til venstre: Lokallag--> Stavanger -->Info-skriv

Posted

Alle som ikke har fått e-post fra lokallag Oslo og som bor i Oslo området bør også melde inn sin korrekte mail adresse til klubben slik at dere kan få oppdatert informasjon om lokallaget i fremtiden.

• 8 months later...
  • 1 month later...
Posted

Nytt info-skriv fra propagandaministeriet er distribuert til e-postringen i Rogaland

Ny måned og nytt info-skriv.

Ønsker du å abonnere: send e-post til: thomas.nygaard@online.no

1 side 1 gang hver eneste måned....

Posted

Uten å spora av tråden her, men jeg må bare si det:

Thomas gjør en kjempe innsats i å lage og spre det gode budskap her i regionen  =D> :D/

....og dette er bare en brøkdel av alt arbeidet han legger ned for klubben og Stavanger avdelingen  :D

Posted

Har ikke fått krav på medlemskontigenten ennå,og følgelig heller ikke en oversikt over medlemsfordeler/rabatter.Det jeg lurte på i første omgang er om det finnes rabattavtaler med firma som selger eksosanlegg/katalysatorer.Har behov for å skifte ut katalysatoren på min 1994 E220T med det første.Noen som har tips/erfaringer å komme med når det gjelder dette?

Hei Stjerneservice yter medlemmer i MBE 10% rabatt på våre allerede lave priser.

Vi har katalysator for din bil både fra Bosal og Ernst og kan på bestilling skaffe frem Eberspächer og Walker.

Evt kan man jo montere en universalkat fra Magnaflow og så har vi jo Sebring, og egentlig det du ønsker deg.

Vi kan i alle fall garantere deg bra priser.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...