Johnny Antonsen Posted March 17, 2005 Share Posted March 17, 2005 Hei Mandag. 02/05-05 Da drar vi til Spydeberg og besøker Ferrita som bygger rustfrie Eksosanlegg til alle typer biler. Dette er noe som mange har mast om lenge så her håper vi på et usedvanlig stort oppmøte. (Mer info kommer). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tin Nguyen Posted March 17, 2005 Share Posted March 17, 2005 Yeees! Bra jobba gutter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted March 17, 2005 Share Posted March 17, 2005 Regner med at det blir ferrita anlegg på meg før landstreffet, så jeg må få prøvd og tatt meg en tur på dette! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stig1 Posted March 17, 2005 Share Posted March 17, 2005 Hei Mandag. 02/05-05 Da drar vi til Spydeberg og besøker Feritta som bygger rustfrie Eksosanlegg til alle typer biler. Dette er noe som mange har mast om lenge så her håper vi på et usedvanlig stort oppmøte. (Mer info kommer).når er avreise planlagt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted March 17, 2005 Share Posted March 17, 2005 (Mer info kommer).når er avreise planlagt? Stress ned, det er ikke før i mai! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted March 17, 2005 Share Posted March 17, 2005 Hei Mandag. 02/05-05 Da drar vi til Spydeberg og besøker Ferrita som bygger rustfrie Eksosanlegg til alle typer biler. Dette er noe som mange har mast om lenge så her håper vi på et usedvanlig stort oppmøte. (Mer info kommer).Ferrita og Spydeberg???? ??? Kan dette stemme?? Hvor er det disse holder til? Søkte på Gule Sider, men fikk bare opp Jørgenrud Bilverksted. Etter det jeg vet holder de bare på med gamle Duetter, PV'er og sånt. Eller har de begynt på en ny kurs etter at Solberg ble kjent?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tin Nguyen Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Det stemmer nok med frimanavnet ja. De har blitt Ferrita forhandler i Norge. Se http://www.ferrita.no. Firmaet eies av en MB-entusiast Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Antonsen Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Hei Mandag. 02/05-05 Da drar vi til Spydeberg og besøker Ferrita som bygger rustfrie Eksosanlegg til alle typer biler. Dette er noe som mange har mast om lenge så her håper vi på et usedvanlig stort oppmøte. (Mer info kommer).Ferrita og Spydeberg???? ??? Kan dette stemme?? Hvor er det disse holder til? Søkte på Gule Sider' date=' men fikk bare opp Jørgenrud Bilverksted. Etter det jeg vet holder de bare på med gamle Duetter, PV'er og sånt. Eller har de begynt på en ny kurs etter at Solberg ble kjent??[/quote'] Hei Espen Det er Jørgenrud Bilverksted som driver med Ferrita. Har netopp vært der selv og det er en usedvanlig hyggelig gjeng som driver på med det der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Antonsen Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Hei Mandag. 02/05-05 Da drar vi til Spydeberg og besøker Feritta som bygger rustfrie Eksosanlegg til alle typer biler. Dette er noe som mange har mast om lenge så her håper vi på et usedvanlig stort oppmøte. (Mer info kommer).når er avreise planlagt? Hei Som sagt så kommer det mere info. Grunnen til att jeg legger ut dette nå er att folk skal få sette av datoen i god tid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Flott!! Dette skal jeg være med på. (Regner vel kanskje ikke med at så veldig mange melder seg på bare fordi jeg skal være med da... men vil gi tilbakemelding på en god idé. Håper vi blir en del. Jeg har allerede diskutert dette med fruen.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Antonsen Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Flott!! Dette skal jeg være med på. (Regner vel kanskje ikke med at så veldig mange melder seg på bare fordi jeg skal være med da... men vil gi tilbakemelding på en god idé. Håper vi blir en del. Jeg har allerede diskutert dette med fruen.) Knalbra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ronnie Westpold Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Flott!! Dette skal jeg være med på. (Regner vel kanskje ikke med at så veldig mange melder seg på bare fordi jeg skal være med da... men vil gi tilbakemelding på en god idé. Håper vi blir en del. Jeg har allerede diskutert dette med fruen.) Knalbra Max Knal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Flott!! Dette skal jeg være med på. (Regner vel kanskje ikke med at så veldig mange melder seg på bare fordi jeg skal være med da... men vil gi tilbakemelding på en god idé. Håper vi blir en del. Jeg har allerede diskutert dette med fruen.) Så kona er glad i eksos, Johan...?Hun er vel da så klart en ekte ..eh.. eksosrype...?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Min erfaring er at mange fokuserer helt feil når de velger livspartner. Langt lyst hår, store pupper, partyparty, lange ben og flink til å lage mat er bare noen stikkord her. Min erfaring er at å se på f.eks. bilinteresse, glede ved å reise og røde neglebånd er egenskaper som gir større glede over tid. Og så slipper man alle de unødvendige diskusjonene når man har lyst til å reise et sted de lager eksosanlegg(!!). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Bra, Johan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ronnie Westpold Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Min erfaring er at mange fokuserer helt feil når de velger livspartner. Langt lyst hår' date=' store pupper, partyparty, lange ben og flink til å lage mat er bare noen stikkord her. Min erfaring er at å se på f.eks. bilinteresse, glede ved å reise og [b']røde neglebånd [/b]er egenskaper som gir større glede over tid. Og så slipper man alle de unødvendige diskusjonene når man har lyst til å reise et sted de lager eksosanlegg(!!). Steinar sin livspartner må jo være noe i nærheten av din da tror jeg Johan. jeg nevner noen av manglene. Langt lyst hår,party party,lange ben, litt usikker på maten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 He he.. Nå skal mor få høre... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ronnie Westpold Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 He he.. Nå skal mor få høre... Var ikke noe negativt å spore der Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Neida, jeg vet det... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 Regner med at det blir ferrita anlegg på meg før landstreffet' date=' så jeg må få prøvd og tatt meg en tur på dette![/quote']Du skulle bare visst.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Antonsen Posted April 28, 2005 Share Posted April 28, 2005 Hei Mandag. 02/05-05 Da drar vi til Spydeberg og besøker Ferrita som bygger rustfrie Eksosanlegg til alle typer biler. Dette er noe som mange har mast om lenge så her håper vi på et usedvanlig stort oppmøte. (Mer info kommer).når er avreise planlagt? Hei Ja nå er endelig den etterlengtende Mandagen. 02/05 innenfor rekevide snaaaaaaart så bare husk nå da att vi drar til Spydeberg og besøker Ferrita som bygger rustfrie Eksosanlegg til alle typer biler denne mandagen og dette er noe som mange har mast om lenge så her håper vi på et usedvanlig stort oppmøte. (Mer info kommer) har jeg skrevet før og her kommer den. Avreise cruising fra brobekveien 102 B. kl: 18.45 presist. og for de som reiser direkte så er det greit og være hos Ferrita kl: 19.45 og addresen er. Sørmyrveien. 3 1820 Spydeberg. http://www.ferrita.no./ Max. Ferrita Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Krø Posted April 30, 2005 Share Posted April 30, 2005 Er det mange som skal i vei på dette eller? Vurderer å være med, selv om det er vel langt på en mandag.... Evnt. stopper dere noen steder på veien nedover slik at vi fra hedemarken kan komme oss inn i rekka med Daimler Benz? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LadyBenz_ Posted May 1, 2005 Share Posted May 1, 2005 Jeg ville veldig gjerne blitt med men go bilen min klikka her om dagen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tin Nguyen Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Fanken, jeg må på foreldremøte på barneskolen idag. Har en datter som skal begynne i første klasse til høsten. Det er utrolig synd, for jeg har sett fram til Ferrita-besøket i lange tider... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Antonsen Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Er det mange som skal i vei på dette eller? Vurderer å være med' date=' selv om det er vel langt på en mandag.... Evnt. stopper dere noen steder på veien nedover slik at vi fra hedemarken kan komme oss inn i rekka med Daimler Benz?[/quote'] Hei Vet ikke hvor mange vi blir, men jeg har snaket med de vi skal til og de har snaket med flere som kjører Mercedes i nærområdet så jeg håpper att vi blir minst 20 stk totalt i alla fall. Når det gjelder å møte oss så er det bare å stille seg etter veien og henge seg på når vi kommer for du vil garantert vite hvem vi er når du ser reka. Max. Oppmøte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts