Kenneth Sivertsen Posted October 29, 2011 Posted October 29, 2011 Vet ikke om dette blir rette plassen å spørre men. Sitter å vurderer å handle en dobbel din spiller. Den må ha navi. Jeg ser på finn.no at det finnes jo mye rimelige spillere. Fra 3500.- og opp. Men er de noe å samle på? Eller er det like så greit å vente til man har nok cash og kjøpe mere kjente merker som pioneer, kenwood, alpine osv? Noen som har prøvd de billig spillerne? Quote
Mats christoffer Snæring H Posted October 29, 2011 Posted October 29, 2011 hei kjøpte akk en pioneer fra usa nå. fant på e-bay..trenger bare kjøpe noe tillegsutstyr så har den navi. betalte 2700 ferdig levert på døra. er en kjempe god spillerhttp://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=7819&katid=166&mid=m436&id=&vn=736 sparte ikke så mye men litt ble d jo da dette er den som er hakke dårligere en den jeg kjøpte:) har akk fått montert den i 202`n;) Quote
Kenneth Sivertsen Posted October 30, 2011 Author Posted October 30, 2011 Er det til w211 du skal ha spiller? Nop. Er til chevyn. Så må bli en "ikke" mercedes spiller Quote
vegardxf Posted October 30, 2011 Posted October 30, 2011 kommer ann på hva du er ute etter i spilleren fungerer fint navien i billige spilelre ogso, men trenger som regel mer tenketid på kjøreruter og kart. og om du er ute etter best mulig lyd og bilde må du ut med noen lapper. er ogso begrenset med justeringer på lyd\bilde og innganger på disse billige Quote
Kenneth Sivertsen Posted October 30, 2011 Author Posted October 30, 2011 kommer ann på hva du er ute etter i spilleren fungerer fint navien i billige spilelre ogso, men trenger som regel mer tenketid på kjøreruter og kart. og om du er ute etter best mulig lyd og bilde må du ut med noen lapper. er ogso begrenset med justeringer på lyd\bilde og innganger på disse billige Var det jeg lurte på ja. De funker sikkert helt greit. Men kjedli å svi av 3-4 lapper på noe man ikke blir fornøyd med. Derfor jeg spør Quote
Recommended Posts