Guest KKK Posted October 28, 2011 Posted October 28, 2011 Hei ! Er det noen som vet hvor sikringen til sigarett tenneren sitter ? Mvh Karl Kristian Quote
Guest KKK Posted October 28, 2011 Posted October 28, 2011 Gikk litt fort .....dette er en E-klasse 220 cdi som sigarett tenner sikringen er gått på.... Jeg vet det sitter sikringer til venstre på dash-bordet, disse er til alle mulige lys. Det er også sikringer under baksetet på høyre side, disse har jeg ingen oversikt over hva er til, men kan selvfølgelig måle en og en.... Er det en tredje sikringsboks en plass ? Mvh Karl Kristian Quote
Mercedeskongen-(Geir) Posted October 28, 2011 Posted October 28, 2011 under baksetet ditt i sitteputa så er både batteriet å en hel haug med sikringer under der.. mvh Geir Quote
Guest Gjesten Posted October 28, 2011 Posted October 28, 2011 Sjekk sikring 6 i motor rom på venstre side. Er ikke den defekt sjekk nr 1. Din mener jeg også har mulighet til å sette sikringen ned på to måter. Den ene slår av ved tenning,den andre alltid strøm på. Quote
Recommended Posts