Guest gjest Posted October 27, 2011 Posted October 27, 2011 har dugg inni bilen som gjør at varme app må være på ofte. sommer kjøring. noen som vet hva det kan være ? Quote
Guest gjest Posted October 27, 2011 Posted October 27, 2011 sjekket over alt. utenom pollenfilter. skal sjekke. takk Quote
Einar Posted October 27, 2011 Posted October 27, 2011 Er frontruta tett, på min S124 tror jeg det kommer fukt inn bak frontruta, den dugger en del. Quote
Guest gjest Posted October 27, 2011 Posted October 27, 2011 dugger foran og bak. i sommer vær. men skal sjekke det tipset jeg fikk. mer vet jeg ikke. km er under 100000. så det burde vel ikke være så alvorlig. Quote
Einar Posted October 27, 2011 Posted October 27, 2011 Tror nok kupèfilter er ett godt stalltips. Quote
Gujoni Posted October 28, 2011 Posted October 28, 2011 Sjekk også at utluftingen bak i bagasjerommet er åpen. Det kan kanskje være en bitteliten lekkasje på varmeapparatregisteret, men da vil du kjenne en søtlig lukt fra v.app. Ellers er det et ganske sikkert tegn på vann / fukt i gulvet at det dugger på rutene når bilen står i solen, spesielt hvis det er kaldt ute. Quote
H-P Posted October 29, 2011 Posted October 29, 2011 Min dugget ekstremt en periode... Viste seg etter litt leting at fuktig teppe, og lokket for resirkulerungen hadde hengt seg opp...... Fikk løs lokket, smørte opp leddet til vakum enheten som styrer den. Tok ut og tørket opp alle gulvtepper, helt super og aldri et problem etterpå. Det var en 210 da, men sjekket lokket for resirk av kupelufta. Quote
Recommended Posts