Morten Olsen Posted October 24, 2011 Posted October 24, 2011 Hei. Broderen har en E250D 1994 mod som drivreima røk på i går. Har vært og fått tak i ny reim men er det noen som vet hvor jeg kan få tak i Veiledning til hvordan den skal tres på ? Quote
Bjørn Vedø Posted October 24, 2011 Posted October 24, 2011 Du må kontrollere først om alt er ok med medbringerhjulet (ulyd eller slakke) og vannpumpa (slakke, ulyd, treghet) dynamo hjulet og evt skader på noen av di reimhjulene. Søke på youtube.com vettu Lykke til Quote
Morten Olsen Posted October 24, 2011 Author Posted October 24, 2011 Nei har ikke instruksjonsboken.. Er det noen som har instruksjonsbok for denne modellen som kunne scannet inn ? Quote
Morten Olsen Posted October 26, 2011 Author Posted October 26, 2011 Da har jeg fått tak i Haynes boken og der sto det. Quote
Einar Posted October 26, 2011 Posted October 26, 2011 Så og si alle MB har følgende: Tre reima rundt alle hjulene, tre en ende inn mellom veiv og dynamo, over vannpumpe og rundt strammehjul. Dette funker på alle rekkemotorer i 201 og 124(lite unntak M103, vannpumpe ligger annen plass) og mange andre, V-motorer har jeg ingen kjennskap til. Quote
Recommended Posts