Thor-Egil Andersen Posted October 24, 2011 Posted October 24, 2011 Merker at selv om jeg stenger tilførsel, så kommer det litt kaldluft i disse dysene alikevel, noen som vet hvordan dette vent kan justeres/lukkes helt? Quote
ODDATLE Posted October 24, 2011 Posted October 24, 2011 Du kan justere spjeldet med en umbrako, husker ikke helt nøyaktig hvor men tror det er ca midt på inni dysen(e) Du ser det fint når du trør trynet helt inntil Quote
Thor-Egil Andersen Posted October 24, 2011 Author Posted October 24, 2011 Okey, ikke værre nei... Takker og bukker Quote
FrodeS Posted October 24, 2011 Posted October 24, 2011 Ikke ille i det hele tatt, men har ikke du AC i bilen din? Når EC-lampa IKKE lyser, skal det komme samme temperatur i midtdysene som ellers. Quote
Thor-Egil Andersen Posted October 25, 2011 Author Posted October 25, 2011 Har AC, men funker ikke, må bytte kondenser/fordamper eller hva det heter. Koster ikek mye, men må vist ut med hele dashboard og det gidder jeg ikke bruke penger på...... Snakket med Mattis for etpar år siden og skulle egentlig fikse det, men så ble jeg singel og har prioritert å bruke penger på andre ting en AC Uansett så har det altid blåst kaldt i disse dysene i midten, selv når AC funket PS, delen koster ikke mye, men arbeidet koster endel tusen Quote
Recommended Posts