Trond H. Posted October 22, 2011 Posted October 22, 2011 Onsdag 16/11-2011 fra kl 17.00 er vi innvitert til Star Autoco på Lørenskog for(forhåpentligvis) å se den nye B-klassen og den nye ML. Samtidig vil de ta den årlige høstsjekken på bilen til de som måtte ønske det. Her vil de gjerne vite litt på forhånd hvor mange som ønsker dette. Det vil bli lett servering. Merk dagen og tidspunktet. www.starautoco.no Quote
FrodeS Posted October 22, 2011 Posted October 22, 2011 Høstsjekk hos star kan absolutt anbefales! Jeg skal gjøre det jeg kan for å komme. Quote
Sven Håkon Posted October 22, 2011 Posted October 22, 2011 Høstsjekk hos star kan absolutt anbefales! Jeg skal gjøre det jeg kan for å komme. Samme sier jeg! Quote
Ronnie Westpold Posted October 23, 2011 Posted October 23, 2011 Dette er et veldig bra opplegg. Alle mekanikerne som Er med jobber gratis for at vi skal få sjekket bilene våre. Foreslår at alle som skal være med betaler kr. 100.- som Uavkortet går til gutta som stiller opp !!!!! Quote
Thomas Madsen Posted October 23, 2011 Posted October 23, 2011 Jeg ble MEGET overrasket over "dybden" i sjekken også, det var ikke bare titte titte, sjekke lamper ferdig. Det var måling av alle væsker, sjekk av slark osv, nesten som full EU kontroll, bare att dem sjekket alt og enkelte fikk diagnose også.. Så dette var utrolig bra ifjor... Quote
FrodeS Posted October 23, 2011 Posted October 23, 2011 Foreslår at alle som skal være med betaler kr. 100.- som Uavkortet går til gutta som stiller opp !!!!! Jeg er gjerne med på den. Quote
Gujoni Posted October 24, 2011 Posted October 24, 2011 Har ikke vært med på dette før så jeg vet ikke hvor vi møter. Er det på Lørenskog eller det verkstedet som ligger langs E-6? Har noen adressen så jeg kan legge den inn på gps`en? Quote
Trond H. Posted October 24, 2011 Author Posted October 24, 2011 Har ikke vært med på dette før så jeg vet ikke hvor vi møter. Er det på Lørenskog eller det verkstedet som ligger langs E-6? Har noen adressen så jeg kan legge den inn på gps`en? Solheimsveien, Lørenskog. Quote
Lars U. Posted October 25, 2011 Posted October 25, 2011 Har ikke vært med på dette før så jeg vet ikke hvor vi møter. Er det på Lørenskog eller det verkstedet som ligger langs E-6? Har noen adressen så jeg kan legge den inn på gps`en? Solheimsveien, Lørenskog. uten S Solheimveien 62 Quote
Martin G. Olsen Posted October 30, 2011 Posted October 30, 2011 Hvis bilen er ferdig til da, skal jeg ta meg en tur ned jeg og! Quote
Thor-Egil Andersen Posted November 15, 2011 Posted November 15, 2011 Tar muligens en tur etter jobb, regner med at dere er der litt utover kvelden Quote
FrodeS Posted November 15, 2011 Posted November 15, 2011 Ønsker alle en hyggelig tur til Star. Jeg får dessverre ikke vært med Bilen står her med knekt drivaksling (og en ny som ligger ved siden av), og jeg jobber nesten døgnet rundt for å bli klar til å støype kjellergulv på lørdag. Quote
Trond H. Posted November 17, 2011 Author Posted November 17, 2011 Her finnes noen Frode. Og til alle andre i lokallag Oslo: meld dere inn på siden vår på FB også. http://www.facebook.com/#!/groups/114744418636452/ Quote
tommern57 Posted November 17, 2011 Posted November 17, 2011 Hvis man skal drive å legge ut ting på FB, så kan vi jo egentlig bare legge ned forumet da? Quote
Trond H. Posted November 17, 2011 Author Posted November 17, 2011 Neida, er ikke sånn. Men han som har tatt bildene er bortreist en kort stund, Så når han kommer tilbake kommer det nok bilder her også. Han rakk bare så vidt hjem for å pakke etter denne samlingen. Krever litt mer tid for å laste ned bilder til forumet Var derfor jeg avsluttet setningen med; "også", og mest aktuelt for medlemmer av lokallag Oslo. Quote
Thor-Egil Andersen Posted November 22, 2011 Posted November 22, 2011 Hmmmmmm, ikke hørt om denne FB før nå jeg. Sendte forspørsel om å få bli med i gruppen nå............... Quote
Trond H. Posted February 26, 2012 Author Posted February 26, 2012 Vi får fri litt til larax å høre om han legger inn noen Quote
Lars Alex Posted March 4, 2012 Posted March 4, 2012 Vi får fri litt til larax å høre om han legger inn noen Her er en link til bildene: http://s991.photobucket.com/albums/af32/larax62/MBE/ Si ifra om det ikke funker, så jeg får forandret på det. Quote
Lars Alex Posted March 4, 2012 Posted March 4, 2012 Funka gull, det. Takk Bare hyggelig det Tommern. Har helt glemt å legge ut de bildene. Man regner jo nesten med at alle er på FB i dag. Quote
Recommended Posts