Jump to content

Høstsjekk og 2 nye modeller hos Star autoco ONSDAG 16/11-2011

Recommended Posts

Posted

Onsdag 16/11-2011 fra kl 17.00 er vi innvitert til Star Autoco på Lørenskog for(forhåpentligvis) å se den nye B-klassen og den nye ML.  :D Samtidig vil de ta den årlige høstsjekken på bilen til de som måtte ønske det.  :)  Her vil de gjerne vite litt på forhånd hvor mange som ønsker dette. Det vil bli lett servering.  :thumbright:

Merk dagen og tidspunktet.

www.starautoco.no

Posted

Dette er et veldig bra opplegg. Alle mekanikerne som

Er med jobber gratis for at vi skal få sjekket bilene våre.

Foreslår at alle som skal være med betaler kr. 100.- som

Uavkortet går til gutta som stiller opp !!!!!

Posted

Jeg ble MEGET overrasket over "dybden" i sjekken også, det var ikke bare titte titte, sjekke lamper ferdig.

Det var måling av alle væsker, sjekk av slark osv, nesten som full EU kontroll, bare att dem sjekket alt og enkelte fikk diagnose også..

Så dette var utrolig bra ifjor...

Posted

Har ikke vært med på dette før så jeg vet ikke hvor vi møter. Er det på Lørenskog eller det verkstedet som ligger langs E-6?  :?

Har noen adressen så jeg kan legge den inn på gps`en?

Posted

Har ikke vært med på dette før så jeg vet ikke hvor vi møter. Er det på Lørenskog eller det verkstedet som ligger langs E-6?  :?

Solheimsveien, Lørenskog.

Posted

Solheimsveien, Lørenskog.

uten S

Solheimveien 62

• 2 weeks later...
Posted

Ønsker alle en hyggelig tur til Star.

Jeg får dessverre ikke vært med :-(

Bilen står her med knekt drivaksling (og en ny som ligger ved siden av), og jeg jobber nesten døgnet rundt for å bli klar til å støype kjellergulv på lørdag.

Posted

Neida, er ikke sånn. Men han som har tatt bildene er bortreist en kort stund, Så når han kommer tilbake kommer det nok bilder her også. Han rakk bare så vidt hjem for å pakke etter denne samlingen. Krever litt mer tid for å laste ned bilder til forumet :P

Var derfor jeg avsluttet setningen med; "også", og mest aktuelt for medlemmer av lokallag Oslo.

• 3 months later...