Guest hensin Posted November 27, 2005 Share Posted November 27, 2005 Oppdaget i dag litt olje i kjølevesken--- Betyr dette at jeg er sikret et toppakning skifte i nær fremtid??? Bilen har gått 260 000 kmHva skjer om jeg kjører med det en stund??Tips om hvor jeg får fiksa det uten å ta opp boliglån?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torbjørn Posted November 27, 2005 Share Posted November 27, 2005 Mest sannsynelig ja. Er en kjent ting på disse motorene.I deler koster ikke dette mere enn 1200 - 1400kr.Men skal verksted gjøre jobben blir det fort dyrt.....Og etter 260k så overhaler du toppen i samme slengen, slipe ventiler, planing av topp, skifte av ventil styringer og tettinger osv. så da blir det noen tusen ekstra, men det er verdt det. Finn noen som kan, og som kan hjelpe deg. Egentlig ikke så vanskelig, men man må vite hva man holder på med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts