Sven Håkon Posted October 17, 2011 Posted October 17, 2011 La meg først takke alle dere som tok dere tid til å svare på den forrige undersøkelsen min, informasjonen jeg fikk fra den var til stor hjelp og har hjulpet meg til neste steg i oppgaven min! Fokusområdet mitt er nå definert til betjening fra førerposisjon, og dekker foreløpig alle former for interaksjon mellom bil og sjåfør. I den anledning har jeg laget en ny spørreundersøkelse som er mer spesifikt rettet mot dette. Jeg håper at like mange har mulighet til å delta i denne, og inviterer nå alle til å delta! NY spørreundersøkelse om interaksjon mellom bil og sjåfør. Legger også ved et lite stemningsbilde fra utprøving av forskjellige løsninger: Quote
Thomas Madsen Posted October 17, 2011 Posted October 17, 2011 Så litt simpelt ut dette interiøret ditt.. Quote
Sven Håkon Posted October 17, 2011 Author Posted October 17, 2011 Så litt simpelt ut dette interiøret ditt.. Rene linjer heter det Quote
Arnt Posted October 17, 2011 Posted October 17, 2011 Begge hender på rattet, mister hehe Kult at du har montert knebeskytter slik som på tidligere US-utgaver Quote
Recommended Posts