Gissmo Posted October 16, 2011 Posted October 16, 2011 Skal ha nye felger til min kjøremaskin. Det er en CL600 i Almadin Svart. Vil kanskje kalle den en burgunderfarge? I dag står det AMG kopi i 19", 8.5 og 9.5" bredde. Kjøpte egentlig disse felgene, men ble ikke fornøyd med dem: De var i 9.5 og 10.5"x20" Ønsker 20" så bredt som mulig bak. Er mest interessert i kant, det er det jeg har hatt de siste årene. Synes disse er ok, og er nok de som jeg tenker mest på. Er samme som jeg fikk men i sølv Trenger dem jo ikke før sommeren, men typisk meg så drøyer det hvert år (har faktisk kjøpt nye sett hvert år de siste 8 årene, da det har rullet mange km hvert år. Men nå har jeg firma bil og CL er kosebil og CLS er konebil). Så ønsker å ha dem klart når snøen svinner Så jeg setter pris på alle forslag! Quote
CHARLIE Posted October 16, 2011 Posted October 16, 2011 Hvorfor ikke bare lakke de grå felgene? Quote
Gissmo Posted October 16, 2011 Author Posted October 16, 2011 de har jeg att i bruk på CLSèn. trengte felger der også! Quote
Recommended Posts