Trond H. Posted October 13, 2011 Posted October 13, 2011 Denne mandagen (31/10-2011) er vi innvitert til Remitek i Nedre Rommen 5 i Oslo. Tema for kvelden er stell og reparasjon av skinn. En samarbeidspartner av Remitek kommer og gir oss en innføring i dette. Da Anders hos Remitek har lovet å stille med Pizza denne kvelden er det fint hvis dere gir et lite hint på forhånd hvis dere kommer, bare sånn at vi vet sånn cirka hvor mange som dukker opp. www.remitek.no Quote
Trond H. Posted October 14, 2011 Author Posted October 14, 2011 Felles avreise fra Brobekkveien 102b kl. 18.00. evt fremmøte på Rommen 18.10. Quote
Thor-Egil Andersen Posted October 17, 2011 Posted October 17, 2011 Jeg kommer Tar med en orginal sportline gearkule som de kan få bryne seg på da den er litt småslitt. Satt i min bil når jeg kjøpte den, har vurdert å sette den inn igjen Quote
Lars Alex Posted October 26, 2011 Posted October 26, 2011 Jeg snakket akkurat med Poleringskongen nå og han skal ha med seg endel nye ting å vise oss. Blir også en liten demo på farging av førersete mitt. Her burde flest mulig stille opp. Han kommer fra Gjøvik og inn til Remitek. Quote
Thor-Egil Andersen Posted October 26, 2011 Posted October 26, 2011 Jeg kommer, håper han kan se på gearkula og kanskje farve opp den også Quote
Lars Alex Posted October 28, 2011 Posted October 28, 2011 Jeg kommer, håper han kan se på gearkula og kanskje farve opp den også Helt sikkert. Han lurte på om det var noen som han kunne kjøre demo på... Quote
Recommended Posts