Guest Mercedes_Avantgarde Posted November 25, 2005 Share Posted November 25, 2005 Har en C 200 CDI 1999 modell, gått 141 tusen ca.. Skulle starte i dag tidlig, så vrei jeg på nøkkelen litt før glødeplugg lampa hadde slukket, så startet den ikke, så prøvde jeg igjen, så tok den litt lenger tid enn vanlig, så dro jeg ned å fylte opp tanken, når jeg skulle starte igjen da så tok den også ekstra lang tid før den starta.. Hva kan være galt? må glødepugga skiftes? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted November 25, 2005 Share Posted November 25, 2005 Har en C 200 CDI 1999 modell' date=' gått 141 tusen ca.. Skulle starte i dag tidlig, så vrei jeg på nøkkelen litt før glødeplugg lampa hadde slukket, så startet den ikke, så prøvde jeg igjen, så tok den litt lenger tid enn vanlig, så dro jeg ned å fylte opp tanken, når jeg skulle starte igjen da så tok den også ekstra lang tid før den starta.. Hva kan være galt? må glødepugga skiftes?[/quote'] Drar den rundt som før, men bruker lenger tid på å starte, eller drar den sakte rundt? Hvis den drar sakte rundt, så er det nok lite strøm. Lav ladespenning, som ikke makter å lade batteriet ditt ordentlig, og derved blir det dårligere og dårligere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mercedes_Avantgarde Posted November 27, 2005 Share Posted November 27, 2005 Den var akkurat som vanlig igjen når jeg dro hjem fra jobb, så var kanskje det at jeg hadde vridd på tenninga før lampa slukket... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts