Sven Håkon Posted November 23, 2005 Posted November 23, 2005 Som topic sier; Motoren starter greit, går noen sekunder, for så å slukke - dette skjer uavhengig av gasspådrag eller ikke.. Spørsmålet er; Er dette en bagatell eller noe som gjør at motoren bare kan kastes? Quote
Frode Posted November 23, 2005 Posted November 23, 2005 Det er vel den k-jetronik M102 motoren du snakker om....??hadde blitt veldig bekymret hadde det vært dieselen... Den motoren starter pga at kaldstart dysa virker men ikke resten av bensintilførselen, motoren er nok helt grei men fordeler, bensinpumpe, trykkregulator, tomgangsregulator...eller i det minste en av dem har tatt kvelden.... Kan og være et vakumproblem, dvs at den suger falsk luft...så lenge den starter så kan du utelukke tenning foreløpig, men rotor og fordeler er alltid greit å sjekke... Quote
Sven Håkon Posted November 23, 2005 Posted November 23, 2005 Jepp, som topic sier; 190E Den starter som sagt fint, og før jeg begynte å skru halve bilen fra hverandre gikk den også helt til jeg vridde om nøkkelen igjen Har du mulighet til å være med og kikke på det en dag? Er nok i Oslo på mandag, så får ikke med meg treffet da, men kanskje senere den uken eller noe sånn.. Quote
FrodeS Posted November 23, 2005 Posted November 23, 2005 Jepp' date=' som topic sier; 190E Den starter som sagt fint, og før jeg begynte å skru halve bilen fra hverandre gikk den også helt til jeg vridde om nøkkelen igjen Har du mulighet til å være med og kikke på det en dag? Er nok i Oslo på mandag, så får ikke med meg treffet da, men kanskje senere den uken eller noe sånn.. [/quote'] Du kommer vel på mandagstreff, da? Quote
Sven Håkon Posted November 23, 2005 Posted November 23, 2005 Ja kanskje det Hm, det må jeg absolutt prøve å huske.. Quote
Alexander Posted November 23, 2005 Posted November 23, 2005 Ja kanskje det Hm' date=' det må jeg absolutt prøve å huske..[/quote'] Det er film og bildekveld på mandag! Vi kommer til å vise film fra landstreffet på Hunderfossen blant annet. Og sikkert noe fra diverse turer til tyskland og slikt. Det blir morro. Du må ta deg en tur. Du kan jo slå på tråden til meg hvis du trenger skyss, eventuelt for å få veibeskrivelse. Quote
Sven Håkon Posted November 23, 2005 Posted November 23, 2005 Hallo, man har da både bil og navigasjon Men det hadde vært show å stikke innom ja, når møtes man? Brobekkvn 131, eller? Quote
Frode Posted November 23, 2005 Posted November 23, 2005 Har du mulighet til å være med og kikke på det en dag? Er nok i Oslo på mandag, så får ikke med meg treffet da, men kanskje senere den uken eller noe sånn.. Det ordner vi vettu... Skal sjekke kalenderen og sender deg en sms på når det passer, du får ha en fin tur til hovedstaden, og hils gjengen da.... Quote
Sven Håkon Posted November 23, 2005 Posted November 23, 2005 Fikk tips om at det kunne være overspenningsreléet, så skal sjekke sikringen der Bilen har intet mindre enn TO alarmer ettermontert, den har minst én motorvarmer (med tidsstyring og greier, fancy stuff), minst én phonekit, osv.. Etter at jeg tok ut dashbordet begynte venstre blinklys å blinke saaaaaakte, uten noen spesiell grunn... Koblet av batteriet etter det Quote
Alexander Posted November 23, 2005 Posted November 23, 2005 Hallo' date=' man har da både bil og navigasjon Men det hadde vært show å stikke innom ja, når møtes man? Brobekkvn 131, eller?[/quote'] Aaahhh. Du har jo selvsagt comand.. Hvordan kunne jeg glemme det? Brobekkveien 102B er korrekt adresse. http://www.mbentusiastklubb.com/content/blogcategory/38/44/ Quote
Sven Håkon Posted November 23, 2005 Posted November 23, 2005 Hehe Takk for adressen - er det kl 19 det begynner? Quote
Frode Posted November 23, 2005 Posted November 23, 2005 Fikk tips om at det kunne være overspenningsreléet, så skal sjekke sikringen der Kobler du ut overspenningsreleet eller det er defekt så vil motoren være vanskelig å starte og gå dårlig på tomgang men etter mitt "håve" så skal den gå ikke stoppe da k-jetronik er et mekanisk innsprut.... Quote
Recommended Posts