Guest Geggi Posted November 22, 2005 Share Posted November 22, 2005 Har nettopp vært og kjøpt lakk og herder til å flikke litt på alu.felgene jeg nettopp kjøpte. Selvsagt glemte jeg å spørre om blandingsforholdet (fikk lakken og herder hver for seg)..... Nå har de stengt.... Noen som kan hjelpe?Hvor lenge bør felgene stå etter lakking før jeg kan levere de til Charlie for pålegging av dekk? Setter stor pris på tilbakemeldinger hvis noen er sikre på dette. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest miata Posted November 22, 2005 Share Posted November 22, 2005 heisann, spørs åssen lakk du har kjøpt den,siden det er til felg er det nok metallic ? er da sannsynligvis 2:1 2 deler lakk å 1 del herder.er det samme hvis det er vanlig tett farve , men det kommer også litt ann på lakk typen.bare å kjenne med neglen ett sted på felgen det å er da lakken steinhardkan du levere den for dekkpalegging Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted November 22, 2005 Share Posted November 22, 2005 Takker!Da har jeg fått 2 tilbakemeldinger på at det er 2:1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted November 22, 2005 Share Posted November 22, 2005 Prøv 2 deler herder og 1 del lakk, Kanskje det blir skikkelig knallhard lakk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest E320 CDI Posted November 22, 2005 Share Posted November 22, 2005 Eller kanskje latt være å blande herder i basen? Med mindre det er en tett farge du bruke. (Ikke metalic). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kodvaag Posted November 22, 2005 Share Posted November 22, 2005 For noen useriøse svar!! Felger skal ikke males, de skal beises! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts