Guest Tonny Solem Posted November 19, 2005 Posted November 19, 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=109632De kunne jo funnet noe annet da. Men da hadde det vel ikke kommet i avisa.
Guest Mercefanten Posted November 19, 2005 Posted November 19, 2005 skjønner liksom ikkje helt dette... hvorfor kan ikkje folk la andre sine biler være i fred???
Guest Geggi Posted November 19, 2005 Posted November 19, 2005 Får håpe dette er et engangstilfelle og ikke noe fransk-inspirert....Jeg er ikke lokalkjent, men er ikke stedet kjent for å huse litt av hvert for å si det pent? Mulig jeg tar feil, men har ofte hørt om stedet i.f.m. negative hendelser....
Guest Steinar Lindberg Posted November 19, 2005 Posted November 19, 2005 Holmlia er et.. eh.. ikke-aktuellt sted for meg å bo, for å si det sånn...
Guest Espen Posted November 19, 2005 Posted November 19, 2005 Holmlia er et.. eh.. ikke-aktuellt sted for meg å bo' date=' for å si det sånn... [/quote']Det er flere som deler den oppfatningen..... Steinar: Har du fått solgt Mercedesen?
Guest Steinar Lindberg Posted November 19, 2005 Posted November 19, 2005 Nope, den er ikke solgt ennå...
TEH Posted November 20, 2005 Posted November 20, 2005 Nope' date=' den er ikke solgt ennå...[/quote'] Hva Selge Mercedesen??? Mondeo?????!!!!!????? Hva i skjer da mannn
Guest Sondre B. Bjelland Posted November 20, 2005 Posted November 20, 2005 Nope' date=' den er ikke solgt ennå...[/quote'] Hva Selge Mercedesen??? Mondeo?????!!!!!????? Hva i skjer da mannn Ja, han får jo iallefall ikke solgt Mondeoen slik den står nå. Må jo flytte treet først Sinnsykt unødvendig å brenne biler. Også attpåtil en Mercedes. Jeg tipper det er noen jævelunger som har fått fikse idéer fra nyhetene. Måtte DE brenne
Thor-Egil Andersen Posted November 20, 2005 Posted November 20, 2005 Steinar da... selge bilen... WHY
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now