Guest Madsi Posted September 15, 2011 Share Posted September 15, 2011 Heisann!! lurte på om det var noen som hadde prøvd ut å ha forsterkere under baksete i en 124? sett en del som gjør dette og sparer jo veldig mye plass! hvis det er noen som har sett dette eller har prøvd selv så de har bilder hadde jeg satt stor pris på det! Mads Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gujoni Posted September 15, 2011 Share Posted September 15, 2011 Jeg hadde det i en S 124. det var plenty plass til en Harman Kardon ihvertfall. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Madsi Posted September 15, 2011 Share Posted September 15, 2011 Okei! Hvordan festet du dette? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gujoni Posted September 15, 2011 Share Posted September 15, 2011 Den lå bare løst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted September 15, 2011 Share Posted September 15, 2011 Hvordan går det med varmen under der? Det er ikke mye lufting å snakke om. I min bil har jeg faktisk en pc under baksetet. Barbar selvsagt. Det går såvidt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vegardxf Posted September 15, 2011 Share Posted September 15, 2011 en liten 4-kanaler går helt fint. men om det er snakk om monoblokk eller 4-kanaler på mange hundre watt å kan de nok bli farlig varmt der under Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Madsi Posted September 15, 2011 Share Posted September 15, 2011 Planen var bare en 4kanals, men evt etterhvert ei monoblokk. så da er dette kanskje det lureste da? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted September 16, 2011 Share Posted September 16, 2011 Er det sedan eller stasjonsvogn du har? W124 er sedan, men der er det vel ikke noe plass under setet? Jeg ville bare prøvd hvordan det går. Legg inn sensoren fra et utetermometer av typen man får for en femtilapp eller så på clasbiljulajernia, så ser du fort om det blir for varmt. I min stasjonsvogn har jeg en liten 4-kanaler festet sammen med reservehjulet, og en sony monoblock hengende på høyresiden baki. http://www.ascona.no/bil/tdt/stereo/6.jpg http://www.ascona.no/bil/tdt/stereo/17.jpg Gammelt bilde. Jeg har ryddet litt der nå, men du skjønner poenget. Det fungerer greit sånn, men skulle jeg montert noe nå, så hadde jeg tatt ut PC'n, og forsøkt forsterkere under setet. Jeg er ikke ekspert på bilstereo, men den monoblocken er en klasse D, og den ser ut til å lage ganske lite varme. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hallgeir Helland Posted September 16, 2011 Share Posted September 16, 2011 Det varierer faktisk en del fra forsterker modell til modell hvor varm den blir. En stor klasse D monoblokk kan faktisk holde seg mye mer kald enn en enkel klasse AB 4-kanals forsterker. Men det varierer.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts