Solbakken Posted September 14, 2011 Share Posted September 14, 2011 neste samling for innlandet er torsdag 6. Oktober på veikroa på Biri kl 18.00 såg det ikke var lagt inn noe tråd på dete, så da gjorde jeg det.. så håper vi hukommelsen min slo til riktig nå.. hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Kristian Steineide Posted September 17, 2011 Share Posted September 17, 2011 Gleder meg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Olsen Posted September 19, 2011 Share Posted September 19, 2011 blir brukbart, kansje 123 da? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Kristian Steineide Posted September 25, 2011 Share Posted September 25, 2011 Hei Stian. Muligheter for BOS klistremerker på neste treff ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walter Strandvik Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 blir brukbart:) jeg kommer:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SigurdB Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 Ser ut til at jeg må jobbe seint i kveld . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walter Strandvik Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 flere som rese fra dala? je å stian rese ca halv 6;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts