Guest ///AMG power Posted April 29, 2003 Share Posted April 29, 2003 Hva hadde du valgt??? Ferrari ENZO eller Mercedes Benz CLK GTR AMG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ///AMG power Posted April 29, 2003 Share Posted April 29, 2003 jeg hater ferrari jeg ass Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AMG_BRABUS_CARLSSON Posted April 29, 2003 Share Posted April 29, 2003 Ferarri er drittbiler, den enzo en var jævlig stygg, clk gtr er en heftig bil, eneste bilen jeg velger i need for speed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tore-M Posted April 29, 2003 Share Posted April 29, 2003 hadde jeg hatt såpass mye penger at jeg kunne kjøpt meg bil til 500000,-hadde det blitt en Ferrari 348.men hadde jeg hatt såpass mye penger hadde det nok også stått en mercedes i garasjen men en noe billigere type.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ///AMG power Posted April 30, 2003 Share Posted April 30, 2003 hadde jeg hatt såpass mye penger at jeg kunne kjøpt meg bil til 500000' date='-hadde det blitt en Ferrari 348.men hadde jeg hatt såpass mye penger hadde det nok også stått en mercedes i garasjen men en noe billigere type..[/quote'] hei tore hadde jeg hatt så mye cash 500000,- hadde jeg garantert en fin svart W124 E500 V8 (med kroma felger på 18" i garasjen min. og hadde jeg rå til å kjøpe og beholde CLK GTR tro meg hadde jeg valgt en sånnen. Elsker bare den ass er ikke den fin a Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ///AMG power Posted April 30, 2003 Share Posted April 30, 2003 Mercedes Benz CLK GTR ///AMG SuperSport Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Michael Nielsen Posted April 30, 2003 Share Posted April 30, 2003 hei tore hadde jeg hatt så mye cash 500000' date='- hadde jeg garantert en fin svart W124 E500 V8 (med kroma felger på 18" i garasjen min.[/quote'] Hvorfor ikke to? W124 500 får man jo ganske rimelig om dagen, vel og merke en av de mange ombygde. Originale er sjelden vare, og langt dyrere. Skulle jeg først hatt en 500, hadde det nok blitt en original. Litt morsommere enn å ha en "230 E 5.0" Og så har det i mine øyne litt å si at den er skrudd sammen på fabrikken, og ikke sveiset sammen her i Norge. Men 500.000,-... V140 600 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ///AMG power Posted April 30, 2003 Share Posted April 30, 2003 to tjaaa hvis jeg skulle ha to så hadde jeg selvfølgelig den W124 jeg nevnet og en w124 CE som jeg skulle ha montert en 5 liters V8 oppiden.og hadde kalt den CEen for CE50 AMG hadde vært kul ass CE med 5Liter. da hadde jeg forventet rundt 450hk og oppover sån at en ferrari skulle ha null sjans mot min CE50 AMG. jeg har drøm og jeg skal satse alt og bygge en sånn CE. hadde vært kul det parkert to fine W124 i garasjen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted April 30, 2003 Share Posted April 30, 2003 Men 500.000' date='-... V140 600 [/quote'] Det hadde vært mitt valg også. Utrolig grom bil... Har blitt lova å få prøve en S600 Coupe, men jeg har fortsatt ikke fått anledning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kodvaag Posted April 30, 2003 Share Posted April 30, 2003 Drømmen min er å få teste noe så rått som en 230E. Tenk dere det dreiemomentet i den sterke fireren. Det hadde vært andre boller! *knis* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ///AMG power Posted May 2, 2003 Share Posted May 2, 2003 Drømmen min er å få teste noe så rått som en 230E. Tenk dere det dreiemomentet i den sterke fireren. Det hadde vært andre boller! teste 230E den er jo vanlig bil da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eivind Soltvedt Posted May 3, 2003 Share Posted May 3, 2003 Drømmen min er å få teste noe så rått som en 230E. Tenk dere det dreiemomentet i den sterke fireren. Det hadde vært andre boller! teste 230E den er jo vanlig bil da Men stakkaren er jo ikke vant til så sterke biler da!forrige bilen hans var oljebrenner og nå har han en 200.. Kan jo tenke deg til hvilken overgang det blir! ES Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ///AMG power Posted May 3, 2003 Share Posted May 3, 2003 såpass ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted May 3, 2003 Share Posted May 3, 2003 Drømmen min er å få teste noe så rått som en 230E. Tenk dere det dreiemomentet i den sterke fireren. Det hadde vært andre boller! *knis* Og jeg har hørt at 190D 2.5 skal være helt RÅ i avsparket!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts