Olav Posted September 12, 2011 Share Posted September 12, 2011 En kollega skal ha nytt batteri i bobilen sin, og vil ha gelebatteri. En lokal leverandør hadde ikke noe som passet. Målene er L35/B18/H19 cm. Min. 80 Ah. Noen som har kjennskap til forhandler som har greit utvalg, høy kvalitet og gunstige priser? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hallgeir Helland Posted September 12, 2011 Share Posted September 12, 2011 BEMA har. POWERBANK 90 Ah AGM Tett batteri for gjentatte dyputladninger. Velegnet til bobiler eller til solcelle. Dimensjoner er eksakt som originalbatteriet som sitter i de fleste bobiler. Som forbruksbatteri vil dette tilsvare langt større konvensjonelle batterier. Dimensjoner: L 353 B 173 H 190 Varenr BAT EG80-12TB Hvor befinner han seg? Da kan jeg gi noen eksempler på forhandlere i nærheten..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted September 12, 2011 Author Share Posted September 12, 2011 Takker. Vi befinner oss på Hvaler. Men Fredrikstad går også bra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts