Guest wicky Posted November 16, 2005 Share Posted November 16, 2005 hmm..noe rart skjedde med merca idag..hihi..når jeg starta den så var parklysa på...sånn plutselig..skjedd ett par ganger før også..men jeg har jo ikke automatiske lys som tennes når jeg starter bilen..men når jeg slo av bilen og skrudde den på igjen så tentes ikke lysene..merkelig.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MbTore Posted November 16, 2005 Share Posted November 16, 2005 Overslag eller jordfeil kanskje... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wicky Posted November 16, 2005 Share Posted November 16, 2005 kan godt stemme..er dårlig lys i bilen..blir sterkere når jeg gir gass...batteriet er bra og dynamoen gjør også jobben sin..hmm... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted November 16, 2005 Share Posted November 16, 2005 Hmmm, progressive lys. Desto hardere du trår på gassen dess fortere kjører du. Ergo må du ha bedre lys. Mercedes - lysår foran. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sondre B. Bjelland Posted November 16, 2005 Share Posted November 16, 2005 Hmmm' date=' progressive lys. Desto hardere du trår på gassen dess fortere kjører du. Ergo må du ha bedre lys. Mercedes - lysår foran. [/quote'] Helt seriøst. Hvor tar du det fra? Fantastisk. Du skulle vært bilannonseforfatter på heltid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts